Iphone 16 gig uit londen? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry, mischien is het al besproken op het forum, maar kan het niet vinden... wil volgende week een 16gig iphone meenemen uit londen, is deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 16 gig uit londen?
Sorry, mischien is het al besproken op het forum, maar kan het niet vinden...
wil volgende week een 16gig iphone meenemen uit londen, is deze met de nieuwe software unlock te kraken? of alleen met Chipsimkaart? groeten rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je dat al niet kan vinden! het is de heilige graal methode!...
maarja ik zal je vraag even beantwoorden: ja de nieuwste versie van de iPhone (BL 4.6, 1.1.3) is softwarematig te unlocken. met bv. de gunlock of ziphone. |
|
|||
|
|||
is het niet zo dat alles iphone's die je nu koopt zoiezo zijn te unlocken? waar dan ook vandaan?
|
|
|||
|
|||
ja dat klopt, een 1.1.3 otb(out of the box) is softwarematig te unlocken, jailbreaken en te activeren... ik ben ook benieuwd wat het antwoord van apple hier op wordt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 beschikbaar in Londen? | Yzord | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 26-07-10 13:58 |
iPhone 3GS: unlock 3gs 32 gig uit Slowakije | Mad Hankey | Unlock | 20 | 14-07-10 14:57 |
Kan ik m'n pasgekochte iPhone 3G prepaid O2 uit Londen unlocken?! | piet0rr | Archief | 2 | 02-05-09 15:06 |
Iphone uit londen | The King | Archief | 25 | 12-02-08 01:46 |
|
|