iPhone herstart bij aansluiten iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb er nu wel al een tijdje last van, maar bedacht me vandaag dat ik er maar even iets aan moest gaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herstart bij aansluiten iTunes
Beste mensen,
Ik heb er nu wel al een tijdje last van, maar bedacht me vandaag dat ik er maar even iets aan moest gaan doen. M'n iPhone herstart iederekeer als ik hem aan de computer hang. iTunes geeft aan dat de iPhone niet herkent word en dat er een probleem is. Als ik de iPhone dan laat herstarten dan herkent iTunes hem wel keurig en is er geen simlock, wat normaal wel is als ik de iPhone herstart. Is iemand bekend met dit probleem, en heeft hij er ook een oplossing voor? Ik heb een eerste gen iPhone, gejailbreakt en unlocked. Vriendelijke groeten, Jonas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan een andere usb poort proberen of
itunes opnieuw installeren ik zou het even op een andere computer proberen (aansluiten op itunes) dan kan je zien of het aan je iphone of mac ligt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes auto start bij aansluiten iPhone uitzetten | Grample | iTunes | 11 | 21-01-15 15:55 |
Windows: "iTunes openen bij aansluiten van deze iPhone" | AceyDeucey | iTunes | 0 | 11-10-10 18:19 |
Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone | Guido85 | iTunes | 1 | 03-04-09 20:28 |
Sync probleem: iTunes bomt bij aansluiten iPhone | e.male | iTunes | 3 | 22-02-09 15:57 |
Iphone is vastgelopen en itunes loopt bij aansluiten ook vast | frederikfluweel | Archief | 1 | 25-08-08 21:23 |
|
|