//

PodCast DE > NL

PodCast DE > NL discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik iets zoek via Podcast worden mijn zoekresultaten in het duits weergegeven, hoe kan dit wijzigen naar NL ? Zou dit komen omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-04-12, 11:50
StyLez01 StyLez01 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard PodCast DE > NL

Zodra ik iets zoek via Podcast worden mijn zoekresultaten in het duits weergegeven, hoe kan dit wijzigen naar NL ? Zou dit komen omdat ik nog geen Apple ID heb ingesteld?

Verder is mijn toestel compleet in het nederlands ingesteld en aangezien dit toestel in Duitsland is gekocht moet dit geen probleem zijn om dit terug draaien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-04-12, 09:54
StyLez01 StyLez01 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Andere vraag dan, kan het een probleem zijn om mijn toestel in Nederland te gebruiken die vanuit Duitsland geimporteerd is (qua instellingen)?
  #3  
Oud 30-04-12, 09:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StyLez01 Bekijk bericht
Andere vraag dan, kan het een probleem zijn om mijn toestel in Nederland te gebruiken die vanuit Duitsland geimporteerd is (qua instellingen)?
Nee, dat kan geen probleem zijn. Wat wel een probleem kan zijn is het feit dat je niet met een Nederlands Apple ID bent ingelogd.

Succes verder.
  #4  
Oud 30-04-12, 15:15
StyLez01 StyLez01 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Bedankt voor je antwoord.
Dus zodra ik inlog met een Nederlands Apple ID krijg ik totaal geen duitse informatie meer te zien?
Klopt het daarnaast ook dat er 1 model gemaakt wordt waarbij dit geschikt is voor alle EU landen?
Want ik maak me nogal zorgen aangezien een deel van het toestel nog steeds in het duits vertaald wordt, desondanks ik de taal compleet heb gewijzigd naar NL.
  #5  
Oud 30-04-12, 15:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StyLez01 Bekijk bericht
Klopt het daarnaast ook dat er 1 model gemaakt wordt waarbij dit geschikt is voor alle EU landen?
Want ik maak me nogal zorgen aangezien een deel van het toestel nog steeds in het duits vertaald wordt, desondanks ik de taal compleet heb gewijzigd naar NL.
De taal van het iOS besturingssysteem heeft niets te maken met het specifieke model. Ik heb hier een iPhone 4 afkomstig uit het UK en de ingestelde taal is Slowaaks

Welke delen van het toestel staan nog in het Duits? Staat in Settings -> General -> International alles op Nederlands wat op Nederlands moet staan? Ook het Region Format?
  #6  
Oud 01-05-12, 11:12
StyLez01 StyLez01 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

sorry voor de late reactie, maar jouw genoemde delen staan al inderdaad in het Nederlands ingesteld.
  #7  
Oud 01-05-12, 11:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Welk delen van het toestel staan er dan nog in het Duits?
  #8  
Oud 01-05-12, 11:21
StyLez01 StyLez01 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik vermoed dat het te maken kan hebben dat ik nog geen Nederlands Apple ID heb ingesteld, ik zal zo even naar de winkel gaan om een iTunes gift card te kopen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Podcast probleem kimvb iPad algemeen 0 20-09-10 15:51
Windows: Podcast sjoeii iTunes 0 30-05-09 07:52
Windows: podcast teunis iTunes 3 17-02-08 10:49
Muziek: podcast teunis Muziek, foto & video 0 11-11-07 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.