//

Iphone 4s oneindige cirkel (loop)

Iphone 4s oneindige cirkel (loop) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee allemaal, Ik heb normaal gesproken redelijk verstand van mijn Iphone. Speel al redelijk lang in het wereldje mee. Dit is sinds de allereerste Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-12, 01:26
Xuerio Xuerio is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard Iphone 4s oneindige cirkel (loop)

Hee allemaal,

Ik heb normaal gesproken redelijk verstand van mijn Iphone. Speel al redelijk lang in het wereldje mee. Dit is sinds de allereerste Iphone die ik uit de VS heb geimporteerd. Maar nu wil het volgende:

Mijn Iphone 16gb 4s die nu een half jaar oud is zit in een oneindige loop (lees op z'n engels). M'n menu/apps doen het gewoon maar na een seconde of 5/6 gaat het scherm opeens naar een draaiend wit cirkeltje toe en start hij opnieuw op. Meteen nadat mijn telefoon opnieuw opgestart is doet alles het weer maar na 5/6 seconden start hij weer opnieuw op. De enige methode om dit te stoppen is het uitzetten van mijn Iphone met de home en lock button. Hij is namelijk best warm geworden toen hij dit 50x gedaan had.

Nu wil het dat ik een jailbreak op 5.0.1 heb gehad. Maar ik denk: geen probleem hij loopt vast. Ik ga hem gewoon via Itunes herstelllen en ik accepteer dat ik geen jailbreak meer heb en ga door na 5.1 dan werkt mijn telefoon weer gewoon.

Ik heb nu twee keer via Itunes mijn telefoon hersteld: Maar hetzelfde probleem blijft zich nog steeds voordoen. Is er iemand die een tip voor me heeft? of waar dit bekent voorkomt? Ik weet op dit moment echt niet waar het aan zou kunnen liggen.

Koninginnedag was mooi!

Groet,
Xuerio
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-12, 11:37
iDevicer iDevicer is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 32
Standaard

Hoi Xuero,

Ik snap wat je bedoelt, maar gaat het nu om een 4s met of zonder jailbreak op ios 5.1? Ik heb dit ooit ook eens gehad op een iphone 4 en toen heb ik via redsn0w de iphone in "Pwnd DFU" gedaan en toen herstellen via itunes. Daar kreeg ik wel 2 keer en error maar hij is na 3 keer herstellen toch hersteld..

Succes!
  #3  
Oud 01-05-12, 12:58
yasinsta yasinsta is offline
• iOS 9.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 61
Standaard

Herstel het zonder je backup terug te zetten. Kijken of het helpt. Want ik had mijn 3gs backup op 4s gezet waardoor het probleem die ik op 3gs had ook op mijn 4s was.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Herstellen blijft hangen(draaiende cirkel) Bullit NL Jailbreak 2 13-04-12 16:40
iPhone Loop area08.rst iPhone algemeen 5 30-04-11 13:47
Oneindige boot? appleiphone iPad algemeen 4 20-07-10 16:53
iPhone: oneindige reboot sjowol Jailbreak 9 03-03-09 12:35
Iphone in de Loop BjornBorg Unlock [archief] 1 07-12-07 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.