PodCast DE > NL discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik iets zoek via Podcast worden mijn zoekresultaten in het duits weergegeven, hoe kan dit wijzigen naar NL ? Zou dit komen omdat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PodCast DE > NL
Zodra ik iets zoek via Podcast worden mijn zoekresultaten in het duits weergegeven, hoe kan dit wijzigen naar NL ? Zou dit komen omdat ik nog geen Apple ID heb ingesteld?
Verder is mijn toestel compleet in het nederlands ingesteld en aangezien dit toestel in Duitsland is gekocht moet dit geen probleem zijn om dit terug draaien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Andere vraag dan, kan het een probleem zijn om mijn toestel in Nederland te gebruiken die vanuit Duitsland geimporteerd is (qua instellingen)?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord.
Dus zodra ik inlog met een Nederlands Apple ID krijg ik totaal geen duitse informatie meer te zien? Klopt het daarnaast ook dat er 1 model gemaakt wordt waarbij dit geschikt is voor alle EU landen? Want ik maak me nogal zorgen aangezien een deel van het toestel nog steeds in het duits vertaald wordt, desondanks ik de taal compleet heb gewijzigd naar NL. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke delen van het toestel staan nog in het Duits? Staat in Settings -> General -> International alles op Nederlands wat op Nederlands moet staan? Ook het Region Format? |
|
|||
|
|||
sorry voor de late reactie, maar jouw genoemde delen staan al inderdaad in het Nederlands ingesteld.
|
|
|||
|
|||
Welk delen van het toestel staan er dan nog in het Duits?
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat het te maken kan hebben dat ik nog geen Nederlands Apple ID heb ingesteld, ik zal zo even naar de winkel gaan om een iTunes gift card te kopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Podcast probleem | kimvb | iPad algemeen | 0 | 20-09-10 16:51 |
Windows: Podcast | sjoeii | iTunes | 0 | 30-05-09 08:52 |
Windows: podcast | teunis | iTunes | 3 | 17-02-08 11:49 |
Muziek: podcast | teunis | Muziek, foto & video | 0 | 11-11-07 20:43 |
|
|