Nieuwe iPhone 5 laadt niet op! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal' Ik heb vandaag mijn iphone5 binnen gehad, nadat ik hem 20minuten had gebruikt wou ik hem tijdens het eten even opladen tot mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 5 laadt niet op!
hallo allemaal'
Ik heb vandaag mijn iphone5 binnen gehad, nadat ik hem 20minuten had gebruikt wou ik hem tijdens het eten even opladen tot mijn verbazing laad hij niet op. Ook wanneer ik hem via de USB kabel met mijn computer verbindt gebeurd er niks... kan iemand mij vertellen of ik hieraan wat kan doen?? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geeft hij dan aan dat hij niet oplaad zoals plaad uit. Of iets anders?
|
|
|||
|
|||
Itunes herkend de Iphone ook niet...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Laat ik dat maar hopen!
Wel appart, nog geen minuut oud en hij doet het niet |
|
|||
|
|||
Kan best want ik had ergens gelezen dat toen de iPhone 5 werd gelanceerd dat ze gelijk van de fabriek naar de winkels gingen. Dus zonder controle. Misschien is het wel zo, wie weet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Contacten voorzichtig schoongemaakt en de stekker omgedraaid, maar zonder succes! Morgen maar even langs de winkel een nieuwe kabel halen!
Bedankt voor de reactie's ! |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, iPhone gisteren ontvangen.
Grrrrrr! |
|
|||
|
|||
Mijn kabeltje ging na een week defect, Apple heeft mijn kabel vervangen en hij laad met de nieuwe kabel prima op.
|
|
|||
|
|||
Ben deze morgen ook mijn Iphone mogen gaan halen, na wat proberen thuis blijkt hier ook dat het kabeltje geen goed contact geeft. Ik ga terug naar Mobistar en daar zeggen ze dat ze enkel het kabeltje kunnen opsturen. Toch wel spijtig voor een nieuw toestel
|
|
|||
|
|||
inmiddels contact gehad met Apple, zij sturen een nieuwe kabel op.
Om in het weekend niet zonder iPhone te zitten ( accu is bijna leeg ) bij de lokale BCC een nieuwe kabel voor € 20,- gehaald, technische probleem is daarmee opgelost. Originele kabel wordt dan komende week omgeruild, hou ik er een extra kabel aan over die ik toch al wilde aanschaffen maar niet mee had besteld om de bestelling daarmee niet te vertragen. Ben benieuwd of er meer mensen met zelfde probleem zijn, of had ik weer 's "mazzel" ...? |
|
|||
|
|||
Wat een waardeloze kwaliteit heeft iphone met de nieuwe iphone 5 kabel.
De originele ging kapot en kocht voor 20 euro een nieuwe, ook deze ging na 2 maanden kapot. Ik was het zat om weer 20 euro te moeten betalen dus ging op internet zoeken. Deze site gaf mij een kabel voor 7 euro en hij werkt prima iPhone 5 Usb Lightning Kabel, iPhone 5 Oplader, iPhone 5 Lader, iPhone Oplader, iPhone Lader, iPhone Usb Kabel 3 Meter, iPhone 5 Usb Kabel 3 Meter |
|
|||
|
|||
vergelijkbaar probleem
Ik heb een vergelijkbaar probleem, mijn Iphone 5 is nu bijna een jaar oud en dus de oplader ook. Sinds gister krijg ik opeens de melding dat mijn officiele Iphone lightning lader geen officieel apple product is.
Soms doet hij het wel, maar op andere momenten stop hij gewoon weer met opladen. Zijn er mensen die hier de oplossing voor weten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laadt niet op met nieuwe kabel: wel met oude?? | Marizzzz | iPhone algemeen | 10 | 25-09-13 12:37 |
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. | rajapershad | iTunes | 12 | 20-12-11 19:37 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
IPHONE laadt niet op in nieuwe autolader | freddyfingers | iPhone algemeen | 0 | 14-01-09 21:25 |
|
|