iPhone laadt niet op met nieuwe kabel: wel met oude?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien moet deze vraag wel in het assecoires subforum: zo ja, dan hoor ik het wel Omdat mijn originele kabel wat kuren kreeg (soms de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone laadt niet op met nieuwe kabel: wel met oude??
Misschien moet deze vraag wel in het assecoires subforum: zo ja, dan hoor ik het wel
Omdat mijn originele kabel wat kuren kreeg (soms de melding dat de assecoire niet ondersteund werd), had ik een nieuwe, imitatie besteld. Dat ging lange tijd gewoon goed, maar deze kabel kapte er opeens mee. Nu een nieuwe, originele kabel besteld, maar ook hier gebeurt helemaal niets als ik de lader in de Iphone stop. De oude, eerste lader werkt nog wel, maar die heeft dus nog steeds wat kuren af en toe en dat is niet handig. Maar dit is wel ontzettend vreemd en vraag me af hoe dit kan. Iemand ervaring of ideeen? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb het ook al wel eens gehad met een autolader. En met het kabeltje ervan dat ik ook binnen kon gebruiken. Sommige namaak is zijn geld niet waard.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En nog vreemder dat een nieuw origineel kabeltje ook niet werkt?? |
|
||||
|
||||
draai het eens om, is je iphone wel goed? heb je de kabeltjes al eens getest op en andere iphone.
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijft raar dat het oude kabeltje het wel doet, maar goed. Misschien dat de eerste kabeltjes toch anders waren ofzo? Ik hoop dat het niet m'n telefoon is, want dat betekent waarschijnlijk repareren |
|
|||
|
|||
ik heb een zelfde probleem....
Sinds vandaag heb ik een macbook air!! Wilde net de iphone opladen met het macbook, maar dat lukt niet.Als ik de iphone koppel met de kabel aan de laptop, gaat de iphone vreemd doen. Hij begint te trillen en de iphone begint te knipperen..... weet iemand wat dit kan zijn. Greetz, Blefke
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maak de contacten van de iphone eens schoon met een (droge) zachte tandenborstel.
Wie weet zitten er nog Liga- of andere resten in. Je zou niet de eerste zijn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Psies. Zelf de originele zoeken ... Trail and error.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek | Loveaddiicted | iPhone algemeen | 0 | 17-12-12 22:02 |
3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight | Muug | iPhone algemeen | 0 | 12-05-12 23:55 |
iPad dock werkt niet, gewoon met kabel wel. | stef007 | iPad algemeen | 3 | 11-12-10 20:09 |
Debat: Bent U als mede iPhone gebruiker wel of niet blij met de nieuwe iPhone? | Stiruam | Chat en geruchten | 48 | 12-06-08 20:06 |
|
|