maak verbinding met itunes om pushberichten te gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo hallo heb me iphone 4s nu met ios7 maar krijg iedere keer een melding bij whatsup email facebook de melding is verbind met itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
maak verbinding met itunes om pushberichten te gebruiken
hallo
hallo heb me iphone 4s nu met ios7 maar krijg iedere keer een melding bij whatsup email facebook de melding is verbind met itunes om puschberichten te gebruiken krijg ook helemaal geen melding als ik een bericht heb wie kan me helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bovenstaande link van timosha kunnen gebruiken. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes maakt verbinding met itunes store na update 10.5 | cheekyboy | iTunes | 5 | 16-04-12 23:05 |
Hoe maak ik verbinding met internet met Lycamobile | Fabidou | iPhone algemeen | 24 | 23-03-12 14:28 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
|
|