3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb sinds deze ochtend een tweede Iphone 3GS 32GB om mee te spelen. Ik heb er een nieuwe batterij (recht uit verpakking) in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight
Hoi,
ik heb sinds deze ochtend een tweede Iphone 3GS 32GB om mee te spelen. Ik heb er een nieuwe batterij (recht uit verpakking) in gemonteerd en merk het volgende : - de iphone start gewoon normaal op, dus iOS OK - ik kan hem ook mooi uitzetten, zowel soft als hard - alle toetsen en geluid en Wi-Fi ok - percentage batterij ok maar - hoewel ik met de iphone kan werken, is het scherm zeer donker (aan het scherm ligt het niet, dat wordt perfect verlicht op een goeie 3GS) - hij wordt wel herkend als ik hem met een usb-kabel met de pc verbind (want hij start dan spontaan op) maar hij laadt niet ! - En hij wordt door de pc niet als een usb-toestel herkend. - als ik de iphone uitschakel als hij aan de usb-kabel hangt, herstart hij meteen Laat me raden : dit is weer een moederbord probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes | evelien1982 | iTunes | 10 | 13-04-12 15:31 |
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. | rajapershad | iTunes | 12 | 20-12-11 19:37 |
iPod Touch 2G : zwart scherm reageert niet op toetsen en wordt ook niet herkend usb | balkie070 | iPhone algemeen | 0 | 07-11-11 15:10 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
|
|