//

3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight

3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb sinds deze ochtend een tweede Iphone 3GS 32GB om mee te spelen. Ik heb er een nieuwe batterij (recht uit verpakking) in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-05-12, 22:55
Muug Muug is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 27
Standaard 3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight

Hoi,
ik heb sinds deze ochtend een tweede Iphone 3GS 32GB om mee te spelen. Ik heb er een nieuwe batterij (recht uit verpakking) in gemonteerd en merk het volgende :
- de iphone start gewoon normaal op, dus iOS OK
- ik kan hem ook mooi uitzetten, zowel soft als hard
- alle toetsen en geluid en Wi-Fi ok
- percentage batterij ok

maar

- hoewel ik met de iphone kan werken, is het scherm zeer donker (aan het scherm ligt het niet, dat wordt perfect verlicht op een goeie 3GS)
- hij wordt wel herkend als ik hem met een usb-kabel met de pc verbind (want hij start dan spontaan op) maar hij laadt niet !
- En hij wordt door de pc niet als een usb-toestel herkend.
- als ik de iphone uitschakel als hij aan de usb-kabel hangt, herstart hij meteen

Laat me raden : dit is weer een moederbord probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes evelien1982 iTunes 10 13-04-12 14:31
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. rajapershad iTunes 12 20-12-11 18:37
iPod Touch 2G : zwart scherm reageert niet op toetsen en wordt ook niet herkend usb balkie070 iPhone algemeen 0 07-11-11 14:10
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 01:48
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:44.