recente iPhone of iPad met 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte hierbij heb ik een vraag en een groot probleem voor mijn vrouw en gezin Recent heeft mijn vrouw een zwaar ongeval gehad thuis waarbij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
recente iPhone of iPad met 3G
Geachte
hierbij heb ik een vraag en een groot probleem voor mijn vrouw en gezin Recent heeft mijn vrouw een zwaar ongeval gehad thuis waarbij ze zwaar verbrand is geraakt over een groot aantal percentage van haar lichaam Nu ligt ze op intensieve zorgen van het UZ te gent Nu is mijn groot probleem dat mijn zoon komende donderdag zijn eerste communie doet nu hab ik gedacht om met mijn iPhone de dienst een beetje te filmen en en dan zou ik dit rechtstreeks streamen naar mijn vrouw via skype zodat ze er toch een klein beetje bij is via een laptop maar nu blijkt dat skype hun software veranderd hebben en omdat ik een iphone 3G heb kan ik geen gebruik meer maken van deze dienst waar zou ik een recente iphone of ipad met 3G kunnen huren of lenen zodat ik mijn vrouw toch op deze dag een klein beetje de indruk gaf ef geeft om erbij te zijn een radeloze vader en man |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
First of all.. sterkte met de situatie peterde1.
Voor zover ik weet heb je voor Skype (en ook voor FaceTime) een Wi-Fi verbinding nodig. Heb je daar toegang toe op de locatie? Verder zou ik niet weten waar je een iPhone of iPad kan huren. |
|
|||
|
|||
ik heb een abonnement met de volledige 3G internet
dus ik dacht dat dit voldoende was gewoon internet via 3 G |
|
|||
|
|||
Excuus, je hebt gelijk. Skype kan wel via 3G.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bugje bij het wissen van recente gesprekken in combinatie met multitask? | hbieshe | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 19:23 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|