//

iPod Touch 2G : zwart scherm reageert niet op toetsen en wordt ook niet herkend usb

iPod Touch 2G : zwart scherm reageert niet op toetsen en wordt ook niet herkend usb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik begon aan een simpel klusje om een iPod Touch 2G 8gb te jailbreaken. Deze ipod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-11, 15:10
balkie070 balkie070 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Question iPod Touch 2G : zwart scherm reageert niet op toetsen en wordt ook niet herkend usb

Goede middag! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik begon aan een simpel klusje om een iPod Touch 2G 8gb te jailbreaken. Deze ipod had firmware 4.2.1 dus mijn keuze was greenpois0n 1.0 RC6.1 om te jailbreaken. Nadat ik mijn ipod in de DFU mode had gezet en het jailbreaken wou starten liep greenpois0n vast en moest worden afgesloten. Na 2 3 keer proberen gaf ik het op. Ik wou hem uit de DFU mode halen maar dat lukte niet meer. Hij reageert nergens meer op (alle toetsencombinaties geprobeerd) en ook mijn pc herkent niks als ik hem in de usb-ingang doe. De ipod blijft een zwart scherm houden. Wat moet ik doen??

Met vriendelijke groeten,
Chris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes tijjani Jailbreak 0 13-10-11 12:26
iPod touch: scherm reageert niet mickgroenewegen iPhone algemeen 4 06-06-11 09:56
Ipod touch wordt niet herkend in Itunes ronie88 iTunes 1 30-08-10 11:18
iPhone 1e gen.: iPhone -> "usb apparaat wordt niet herkend" Nemisis2003 Unlock 13 16-08-09 15:06
iPod Touch reageert niet meer Akatsuki_Assassin Unlock [archief] 15 07-06-08 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:41.