Ipod touch wordt niet herkend in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, mijn Ipod touch 3g 32gb wordt niet herkend in Itunes. Ik heb het ook op een andere computer geprobeerd maar daar wordt hij ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch wordt niet herkend in Itunes
Hoi,
mijn Ipod touch 3g 32gb wordt niet herkend in Itunes. Ik heb het ook op een andere computer geprobeerd maar daar wordt hij ook niet meer herkend. Er staat firmware 3.1.3 op en hij is gejailbreaked met spirit. Weet iemand hoe je dit kunt verhelpen? Alles wat op de site van apple stond heb ik al geprobeerd zonder resultaat. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laadt hij wel op? Het kan zijn dat het kabeltje stuk is.
Anders kun je proberen hem in DFU mode te zetten, en zo te restoren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wordt niet meer herkend door pc, laptop of iTunes | nouska1976 | iTunes | 1 | 22-12-10 10:58 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
iPhone wordt niet herkend door iTunes | Ytz | iTunes | 16 | 04-08-09 07:58 |
Windows: HELP!! Unlockte Iphone 3G met Vodafone provider wordt niet herkend in Itunes | lossballos | iTunes | 2 | 12-09-08 22:05 |
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes | cmvangestel | iTunes | 1 | 14-02-08 11:30 |
|
|