Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag een iphone 3GS ge-update naar nieuwste Ios5. De Iphone wordt herkend door Itunes noch door de PC(Windows 7), voor de update deed alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op.
Hallo,
Vandaag een iphone 3GS ge-update naar nieuwste Ios5. De Iphone wordt herkend door Itunes noch door de PC(Windows 7), voor de update deed alles het wel! Telefoon laadt ook niet op op het net. Heb alles geprobeerd, resetten enz...Wie heeft de gouden tip? Dank U! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien herstellen? via iTunes?
Of anders iPhone3,1_5.0_9A334_Restore.ipsw downloaden en via DFU mode ALT ingedrukt houden terwijl je op herstellen klikt en dan je ipsw selecteren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://appldnld.apple.com/iPhone4/04...4_Restore.ipsw Die is beter geschikt voor een 3GS, denk ik. |
|
||||
|
||||
excuses!
iPhone2,1_5.0.1_9A405_Restore.ipsw |
|
|||
|
|||
Thanks Guys! Maar waarom laadt die phone niet op op het net? Kan dat te maken hebben met de firmware? Ik ga het iig proberen....
|
|
|||
|
|||
Een iPhone laadt alleen op als de kernel loopt. Het laadproces wordt door de kernel bestuurd.
|
|
|||
|
|||
Aha, dus dat! Oke thanks. Maar als ik de phone aansluit en mn Itunes start, de home en power-button ingedrukt houden en na 10 sec. loslaten. Moet de phone wanneer ik hem aansluit op de PC aan-of uit staan?
|
|
||||
|
||||
Dat moet je met de usb kabel doen en iTunes open hebben staan dan geeft iTunes aan dat hij een iPhone heeft gevonden in DFU mode.
|
|
|||
|
|||
De firmware werd toegewezen door iTunes zelf nadat ik de iphone op mn pc aansloot. Dus waarom zou de firmware niet goed zijn? ik begrijp er niks van
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee,accu leeg. Weet niet wat ik nu moet doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt niet, na 5 seconden krijg ik het Apple logootje en start dan normaal op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire | mputman | iPhone algemeen | 6 | 28-09-11 18:48 |
Iphone 4 Gaat niet aan en word ook niet herkend door itunes | Iliass90 | iTunes | 2 | 12-08-11 03:07 |
iphone 3g word niet herkend door itunes help? | bastii | iTunes | 0 | 17-01-11 21:09 |
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! | druppers | iPhone algemeen | 9 | 04-06-10 17:13 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
|
|