Film download niet in iTunes

Film download niet in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een film te downloaden uit iTunes , maar hij blijft hangen op de term "wachten..." Er komt geen data binnen. Ik heb mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 October 2011, 19:37
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 February 2010
Berichten: 4
Standaard Film download niet in iTunes

Ik probeer een film te downloaden uit iTunes, maar hij blijft hangen op de term "wachten..." Er komt geen data binnen.
Ik heb mijn iPad geupgrade naar versie 5. Vorige week in de versie 4.nog-wat werkte het 2x probleemloos.

Wie heeft er een oplossing voor?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2011 om 20:49 ----------

Ik heb inmiddels een aantal dingen geprobeert:
Wi-Fi uitzetten en weer aan.
iPad op vliegtuig modus zetten en weer terug.
iPad helemaal uitzetten en weer aan.
iPad aan iTunes hangen op te kijken of er dan verbinding komt.

Niets help.

Kan het zijn dat er te veel mensen tegelijk deze film aan het downloaden zijn en dat ik in een wachtrij sta? Dat zou ik echt heel raar vinden. Volgens mij is dit een bug in iOs5.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16 October 2011, 08:23
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 1 Wi-Fi +3G 32GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 October 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem. In de itunes store staat de melding 'downloads 1' , bij doorklikken kom je op een afbeelding van de film met de term ' wachten' ...en dat doe ik nu - zondagochtend- al vanaf zaterdagavond 20.30h....Iemand tips?
Het huurbedrag is wel van m'n account afgeschreven.
  #3  
Oud 18 October 2011, 19:29
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 2
Standaard

Is het al opgelost?

Ik zit met het zelfde probleem...

De films blijven op wachten staan vaag hoop dat er snel een op lossing komt...
  #4  
Oud 18 October 2011, 19:44
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 1 Wi-Fi +3G 32GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 October 2011
Berichten: 3
Standaard

Nog niet. Heb hulp ingeschakeld via de helpdesk van Itunes. Zo gauw ik de definitieve oplossing / antwoord binnen heb zal ik deze hier plaatsen.
  #5  
Oud 18 October 2011, 20:02
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 18 October 2011
Berichten: 2
Standaard

Dat zou super zijn!!!

Heb er 2 in de wacht staan en wel voor betaalt..

Dat probleem hebben jullie ook!

Hoor het nog bedankt..
Greets..
  #6  
Oud 20 October 2011, 22:31
STR STR is offline
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 October 2011
Berichten: 1
Standaard itunes film download niet

Ik had hetzelfde probleem, heb het als volgt opgelost:
- Koppel iPad aan computer (bij mij iMac) en start iTunes.
- In iTunes: Ga naar de store, zoek de desbetreffende film en "koop" opnieuw. Je krijgt dan het bericht dat je de film al gekocht hebt maar nog niet gedownload. Klik vervolgens op download en de film wordt nu gedownload in iTunes. Vanuit iTunes kan de film vervolgens naar de iPad gesleept worden en vervolgens wordt de film overgezet naar de iPad.
Ik hoop dat het bij de anderen die dit problem hebben ook werkt.
  #7  
Oud 22 October 2011, 23:33
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 February 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb het inmiddels opgelost. Met de oplossing hierboven zou ik de film nog een keer huren. Dan zou ik hem dus 2x betalen en dat is niet de bedoeling.

Ook ik heb contact gezocht met de ITunes helpdesk en het resultaat is dat mijn centjes terug gestort worden en dat ze het bedrag verdubbeld hebben in credits op mijn iTunes account. ik kan nu dus 2 film huren. Wat mij betreft is het goed opgelost door de helpdesk van Apple.

Mijn email:
Dear iTunes support,
Last friday I tried to rent a movie from iTunes.
Everything went well. I selected the movi and I completed the payment.
Then I went to the download section of iTunes and noticed that the movie was waiting for a download. And today, a week later, it is still waiting for download.

I already tried serveral options:
I switched off Wi-Fi and turned it back on.
I switched the iPad to flightmode and turned it back to normal operating status.
I switched the iPad off completly and turn in on again.
I conneted the iPad with the computer and tried to download from there.

Nothing seems to help.
I spoke to some employees from the istore downtown. They could not help me and suggested that I should use the help function of iTunes.

Could you please help me.

Erikxxxx

Het antwoord van iTunes:
Hi Erik,

Belva here with iTunes Support. I would like to mention before I move on that we are all working together to help answer our customers as soon as possible. That being said, you may experience speaking to different advisors should you require further assistance.

I'm sorry that you've had difficulty downloading the movie you rented "Just Go With It". I have removed the movie from your downloads and have reversed the charge for the rental.

You will see a credit of 4.99 EUR, plus any applicable taxes, in five to seven business days. If store credit was used for this rental, you should see the credit after you sign out of the iTunes Store and sign back in.

The average file size of a movie on the iTunes Store is 1 GB to 1.5 GB. Because of the size, a broadband Internet connection is required.

Erik, do to the inconvenienceI you have experienced. I have issued 2 movie rental credits to your iTunes Store account, "erikxxx@xxx.com". You can use these to rent any two movie rentals available on the iTunes Store for up to 4.99 EUR.

When you sign in to the iTunes Store with this account, the rental credits will appear by your account name in the upper-right corner of the window. The next two times you rent a movie from the iTunes Store, one of your rental credits will be used as payment.

If you don't see these credits, refresh your account information by signing out and back in to the iTunes Store. The Sign Out and Sign In options are available from the pull-down Store menu in iTunes. If you don't see this menu, you should download the latest version of iTunes from our website for free:

Apple - iTunes - Download iTunes Now

I hope this information proves helpful to you today. We very much appreciate your business and want you to have the best possible experience with the iTunes Store. Take care and enjoy your day Erik.

Sincerely,

Belva
iTunes Store/Mac App Store Customer Support
Apple - Support - iTunes - World Wide

Please Note: I work Monday-Friday, 8:00AM-4:30PM EST with Saturday and Sunday off.

Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.

Please note: Some e-mail providers may filter responses from AppleCare as
spam or junk mail. Please check your spam or junk folders to ensure you receive a reply to your response.
  #8  
Oud 23 October 2011, 08:42
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 October 2011
Berichten: 1
Standaard

Probleem opgelost.
Op iPad ga naar instellingen / store
Loguit...
Log in met een ander itunes account.
Log uit.
Quit itunes app op je ipad... Restart de itunes app en downloads beginnen weer.


-----------

Denk dat het probleem komt doordat mensen verschillende itunes accounts hebben. Kan dat kloppen?
  #9  
Oud 5 December 2011, 11:11
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 January 2010
Berichten: 54
Standaard

Ik had gisteravond hetzelfde probleem en de tip van @RevenNever heeft bij mij geholpen. Waarvoor dank.
  #10  
Oud 20 December 2011, 16:45
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 December 2011
Berichten: 7
Standaard

En als ik het wachtwoord van die andere account niet weet? (vriendje van zoontje heeft eens wat gedownload)
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Film wil niet kopieren naar itunes HELP nelski iTunes 0 17 January 2011 13:07
Windows: film synchronyseren met itunes nofrano iTunes 1 8 October 2010 19:51
Film huren in Itunes store baltar iPad algemeen 1 14 May 2010 22:14
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26 October 2009 15:05
Windows: Film bestand wordt niet gezien door Itunes BruceSV iTunes 6 9 May 2009 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:43.