//

HELP! iMessage en Facetime werken niet

HELP! iMessage en Facetime werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Nou ik heb een probleem....eigenlijk sinds ik mijn Iphone heb gekocht....in het begin had ik een apple id aangemaakt (zonder creditcard), met dezelfde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-12, 23:57
Abida0201 Abida0201 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard HELP! iMessage en Facetime werken niet

Dag mensen,

Nou ik heb een probleem....eigenlijk sinds ik mijn Iphone heb gekocht....in het begin had ik een apple id aangemaakt (zonder creditcard), met dezelfde id had ik dan ook ingelogd toen ik naar de opties Imessage en Facetime in de instellingen ging....

Nou die bleef maar op wachten op activering...wel kon ik gewoon gebruik maken van beide toepassingen, maar alleen via mijn mail....naa een paar uurtjes kreeg ik te zien dat de activering is mislukt.....

Ik had een paar keer imessage uit en ingeschakeld, maar bleef het zelfde probleem krijgen....



Nou keek ik in mijn mail en ging zomaar de mail lezen die ik tijdens het inloggen op facetime en imessage had ontvangen, namelijk met de onderwerp > u apple id is gebruikt om in te loggen op Facetime en Imessage...onder die bericht zag ik dit staan:
Als u recentelijk geen iPhone met uw Apple ID hebt ingesteld, dan moet u uw Apple ID wachtwoord wijzigen. Lees meer.


nou had ik mijn wachtwoord gewijzigd en opnieuw ingelogd met mijn apple id in facetime en imessage....nu deden mijn facetime en imessage het perfect...


een maand lang gebruik gemaakt en door een domme actie was het raak!!!!!!!! MIJN IMESSAGE EN FACETIME deden het weer niet.....vraag niet waarom, maar ik had mijn imessage en facetime uitgeschakeld.....en wanneer ik ze weer had ingeschakeld, deden ze beide het niet meer....weer hetzelfde probleem > WACHTEN OP ACTIVERING EN DAARNA GEWOON MISLUKT


nou had ik weer mijn wachtwoord gewijzigd en ja hoor ze werkten weer....


nou paar dagen terug, wou ik mijn facetime uitschakelen omdat iemand steeds facetime bleef sturen....en nadat ik het probeerde in te schakelen, had ik weer hetzelfde probleem....mijn facetime bleef op wachten op activering....en toen had ik even mijn imessage ook uitgeschakeld....

en sinds 3 dagen werken mijn imessage en facetime het niet...ik heb alles geprobeerd

wachtwoord gewijzigd, wat eerder gewoon hielp......maar nu niet
netwerkinstellingen hersteld
dns veranderd naar 8.8.8.8
IPHONE HELEMAAAL HERSTELD, alle inhoud gewist blah blah
nieuwe apple id gemaakt en geprobeerd om in te logegn, maar de activatie werkt maat niet,,,



weet iemand wat ik moet doen??/ ik heb op dit moment weer een nieuwe apple id gemaakt en imessage/facetime ingeschakeld met die apple id...nog steeds is het op wahcten op activering....
ik heb alweer de mail ontvangen met uw apple id is gebruikt voor imessage en facetime....maar nog ga ik mijn wachtwoord niet wijzigen....

want in het begin had ik ook mijn iphone gewoon gebruikt en na paar dagen had ik pas mijn wachtwoord gewijzigd...dus gewoon even kijken of het nu weer kan helpen.......:S maar als het niet lukt....weet iemand wat ik kan doen>?????

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 december 2012 om 22:58 ----------

ik heb lycamobile als provider....mijn facetime en imessage hebben wel gewerkt in het verleden, dus aan mijn provider ligt het blijkbaar niet....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-12, 00:42
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

ezel..>..steen

maargoed, in principe zou je zeker geen nieuwe apple id hoeven aan te maken. Hier myinfo.apple.com kun je controleren of je primaire e-mailadres is geverifieerd.
  #3  
Oud 16-12-12, 00:47
Abida0201 Abida0201 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

het is geverifieerd....dat kan ik ook zien wanneer ik met mijn apple id inlog op de my apple site...
  #4  
Oud 16-12-12, 22:13
Abida0201 Abida0201 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

nog iemand die weet hoe het moet????
  #5  
Oud 18-12-12, 20:52
Abida0201 Abida0201 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

niemanddddddddd die mij ermee kan helpen????????!!!!!!!!!!
  #6  
Oud 19-12-12, 21:47
Abida0201 Abida0201 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

nou niemand die mij had kunnen helpen!!! ik heb het probleem zelf opgelost, mensen die zeggen dat het na de dns veranderen niet werkt, nou probeer dit:

nadat je de dns verandert hebt naar 8.8.8.8, druk op lease vernieuwen, dat is gewoon als je naar beneden scrollt in dezelfde menu waar je je dns hebt verandert

nou zet je imessage en fcetime weer AAN, dus eerst moet het uitstaan

en daarna moet je gewoon eventueel je iphone uit en aanzetten en zal het binnen 10 seconden werken zonder of met apple id
  #7  
Oud 19-12-12, 21:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abida0201 Bekijk bericht
nadat je de dns verandert hebt naar 8.8.8.8
8.8.8.8 is de Google Public DNS. Raar dat het met dat Goegelding wel werkt en met de DNS van jouw provider niet
  #8  
Oud 19-12-12, 22:30
Abida0201 Abida0201 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
8.8.8.8 is de Google Public DNS. Raar dat het met dat Goegelding wel werkt en met de DNS van jouw provider niet
ja, dat vind ik ook raar...maar ja meer mensen hebben hetzelfde probleem, dus maakt niet uit, totdat het werkt heb ik geen probleem met de DNS
  #9  
Oud 20-12-12, 02:45
iphone1997's schermafbeelding
iphone1997 iphone1997 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 325
Standaard

Ik heb er voor betaalt om Facetime en Imessage te activeren maar dit wil niet lukken na maanden. Mijn Iphone heeft een Jailbraik zou dat er mee te maken hebben ?
__________________
///////////////////////////
  #10  
Oud 20-12-12, 08:26
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Betaald?
  #11  
Oud 20-12-12, 09:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Betaald?
Ja, hij heeft 0,08 € "betaald" om een activatie SMS naar een Britse server te sturen.
  #12  
Oud 21-12-12, 00:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik wissel regelmatig tijdelijk even van simkaartje, waarbij ik FaceTime telkens opnieuw activeer en ios melding maakt van evt kosten. Maar ik krijg nooit extra kosten op m'n factuur te zien (sms naar buitenland)
  #13  
Oud 21-12-12, 00:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Lijkt van de provider af te hangen.

Toen ik eens een prepaid kaartje van Simyo in mijn iPhone stopte ging er meteen 50 cent van het tegoed af voor deze activatie.

Bij T-Mobile (abonnement) hoef ik er niet voor te betalen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage en FaceTime werken niet. atillXTC Base 4 02-03-16 20:40
iMessage en Facetime werkt niet .. iphone1997 iPhone algemeen 2 19-12-12 22:05
iMessage en FaceTime werken niet Ilseee iPad algemeen 3 13-08-12 00:10
iMessage en Facetime werken niet MEER. deleon iPad algemeen 19 07-08-12 17:24
IMessage en Push berichten werken niet Blondine iPad algemeen 11 28-07-12 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.