iMessage en Facetime werkt niet .. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er voor betaalt om Facetime en Imessage te activeren maar dit wil niet lukken na maanden. Mijn Iphone heeft een Jailbraik zou dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iMessage en Facetime werkt niet ..
Ik heb er voor betaalt om Facetime en Imessage te activeren maar dit wil niet lukken na maanden. Mijn Iphone heeft een Jailbraik zou dat er mee te maken hebben ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nou mensen voor wie de dns niet werkt!!! nadat je de dns in 8.8.8.8 verandert, moet je wel de lease vernieuwen, dat staat daaromder!!!
en dan moet je imessage aan en uitzetten en eventueel ook je iphone uit en aanzetten!!! |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage en FaceTime werken niet. | atillXTC | Base | 4 | 02-03-16 20:40 |
HELP! iMessage en Facetime werken niet | Abida0201 | iPhone algemeen | 12 | 21-12-12 00:21 |
Nummer wat niet van mij is is gekoppeld aan imessage en facetime | Panny88 | iPhone algemeen | 2 | 28-11-12 12:33 |
iMessage en FaceTime werken niet | Ilseee | iPad algemeen | 3 | 13-08-12 00:10 |
iMessage en Facetime werken niet MEER. | deleon | iPad algemeen | 19 | 07-08-12 17:24 |
|
|