Muziek via headset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor mijn ps3 een gioteck ex-01 headset gekocht. Stond ook bij dat het voor de meeste smartphones werkt en even geprobeerd en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek via headset
Ik heb voor mijn ps3 een gioteck ex-01 headset gekocht. Stond ook bij dat het voor de meeste smartphones werkt en even geprobeerd en het werkt inderdaad via de Bluetooth instellingen. Vroeg mij alleen af of het ook voor muziek/games werkt want die hoor ik vooralsnog enkel door de luidsprekers. Kan je met Bluetooth headsets enkel gesprekken beluisteren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met een stereo bluetooth hoofttelefoon kun je ook muziek luisteren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid (zonder headset) muziek, youtube e.d. | AbKebabb | iPhone algemeen | 19 | 28-09-14 12:38 |
Muziek op headset via bluetooth | dr_dree | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 08-12-09 16:58 |
Muziek: muziek luisteren via je Bluetooth headset | Rocco | Muziek, foto & video | 14 | 20-07-08 12:53 |
|
|