Muziek op headset via bluetooth discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik luister graag naar een audiobook, en dit zou nog makkelijker zijn als ik dit via mijn bluetooth headset kon doen. Echter, als iPod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op headset via bluetooth
Hi,
Ik luister graag naar een audiobook, en dit zou nog makkelijker zijn als ik dit via mijn bluetooth headset kon doen. Echter, als iPod speeld (muziek of boek) wordt dit niet doorgegeven aan de headset via bluetooth. Telefoneren via deze bluetooth headset werkt wel. Weet iemand een tip / truc om toch de iPod te horen in mijn headset?? Thanks, dr_dree |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone accesoires en tevens topictitel aangepast.
Waarschijnlijk ondersteunt je headset geen A2DP. Er is dus geen oplossing voor. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth headset | Eduard | iPhone accessoires en onderdelen | 35 | 22-07-10 15:07 |
Mr. Bluetooth XS headset | cthulu | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-06-09 17:02 |
Muziek: muziek luisteren via je Bluetooth headset | Rocco | Muziek, foto & video | 14 | 20-07-08 12:53 |
Bluetooth headset | dennis9920 | iPhone algemeen | 4 | 29-02-08 18:13 |
|
|