//

Mr. Bluetooth XS headset

Mr. Bluetooth XS headset discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ik heb net een goedkope bluetooth headsetje gekocht (bij Kijkshop), gekoppeld met iPhone (zonder probs). Ik kan wel bellen en andere partij horen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-09, 17:02
cthulu cthulu is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Cool Mr. Bluetooth XS headset

Hallo iedereen
ik heb net een goedkope bluetooth headsetje gekocht (bij Kijkshop), gekoppeld met iPhone (zonder probs). Ik kan wel bellen en andere partij horen, maar ze horen mij niet of alleen stukjes van woorden. Ik heb hem wel volledig opgeladen (24uur) en ook dichterbij mijn mond gehad, maar het helpt niet.
Ik heb ook getest met el cheapo motorola van mij vriendin en daar werkt hij als zonnetje.
Ik heb fw 2.2.1 met jailbreak, maar geen aparte aplicaties, zelf niets die iets met bluetooth heeft te maken.
Ideen?

Gr. Matej
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bluetooth, headset



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth headset novero dave1968 iPhone accessoires en onderdelen 1 18-05-11 00:46
Bluetooth headset Eduard iPhone accessoires en onderdelen 35 22-07-10 15:07
Muziek op headset via bluetooth dr_dree iPhone accessoires en onderdelen 1 08-12-09 16:58
Muziek: stereo bluetooth headset hankypanky Muziek, foto & video 4 14-10-09 16:00
Bluetooth headset dennis9920 iPhone algemeen 4 29-02-08 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.