iphone 4S laad niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb overlaatst een nieuwe voor en achterkant gestoken op mijn iphone en aangezien mijn batterij redelijk snel leeg was had ik ook een nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4S laad niet meer op
ik heb overlaatst een nieuwe voor en achterkant gestoken op mijn iphone
en aangezien mijn batterij redelijk snel leeg was had ik ook een nieuwe batterij gestoken maar nu wilt mijn iphone niet meer opladen ik heb al alle draadjes en fiche's opnieuw gecontroleerd maar niets helpt als de iphone volledig plat is en ik probeer hem op te laden dan laat hij wel op tot dat hij kan opstarten maar dan stopt hij weer met laden HELP mij aub MVG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. @Timosha geeft je idd wat draadjes voor een mogelijke oplossing.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laad niet meer op. | webjo | iPhone algemeen | 4 | 14-11-12 02:09 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone 4s laad niet meer op. | june97 | iPhone algemeen | 17 | 22-10-12 01:27 |
Iphone 4 laad niet meer op | symen89 | iPhone algemeen | 0 | 15-09-12 15:46 |
iPhone laad niet meer op | MikeElzas | iPhone algemeen | 4 | 09-02-12 10:57 |
|
|