iMessage en FaceTime werken niet. discussie in Base forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik kan iMessage en FaceTime niet activeren, als ik iMessage en FaceTime aanzet staat er dat ik moet betalen en als ik op 'OK' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage en FaceTime werken niet.
Hallo!
Ik kan iMessage en FaceTime niet activeren, als ik iMessage en FaceTime aanzet staat er dat ik moet betalen en als ik op 'OK' druk staat er: 'Wachten voor activering' en blijft maar duren .. Weer iemand een oplossing ervoor ? Alvast Bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb ik ook, bij vodafone!
edit: het lukt nu na enkele minuten... bij kpn in no time. |
|
||||
|
||||
lang genoeg wachten bij mij heeft het bijna 2 dagen geduurd
|
|
||||
|
||||
Het werkt!
Truck is dat de dienst schijnbaar een volledige refresh nodig heeft. I.i.g. heeft bij mij de Iphone uit en weer aan zetten de iMessage geactiveerd. Misschien dat vliegtuigmodus ook al voldoende is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Verder dacht ik dat het wellicht niet zou werken als beide iPhones in het zelfde Wi-Fi netwerk zaten, maar dat maakt niks uit |
|
|||
|
|||
ik ben net klant bij mobile vikings en na veel gevloek met de nieuwe simkaart (instellingen mobiele data enzo kloppen niet)
lukt het nog steeds niet om de imessage te activeren... ofwel krijg ik een fout ofwel moet ik maar blijven wachten... na contact te hebben met de klantendienst krijgen wij volgend bericht Wij staan machteloos in heel het verhaal rond iMessage. Het is een service van Apple die problemen heeft om de activatiesms te beantwoorden. Wij kunnen hier zelf niets aan wijzigen en onze netbeheerder staat in nauw contact met Apple. Voorlopig zijn we genoodzaakt om te wachten tot Apple met een oplossing komt... Is hier een oplossing voor dat die van mobile vikings niet kennen? of zijn we eraan voor de moeite? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 maart 2016 om 19:41 ---------- Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inloggen iMessage en FaceTime mislukt | PindaP | iPad algemeen | 24 | 28-09-14 02:26 |
Iphone 4 Problemen Facetime, Imessage, Youtube en Pushberichtgeving | ddddd | iPhone algemeen | 9 | 04-09-12 20:24 |
activeren van Imessage en Facetime in IOS 5 | GoGo22 | iPhone algemeen | 14 | 24-10-11 21:51 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
|
|