Base; sms probleem, 1 bepaald nummer discussie in Base forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zoon heeft met zijn iPhone 4S een sms probleem... 1 welbepaald mobiel nummer kan hij niet sms'en, het betreffende nummer kan hij echter wél ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Base; sms probleem, 1 bepaald nummer
Mijn zoon heeft met zijn iPhone 4S een sms probleem...
1 welbepaald mobiel nummer kan hij niet sms'en, het betreffende nummer kan hij echter wél bellen. Zijn nummer is bij de ontvanger niet geblokkeerd (bellen + sms). Hijzelf heeft als provider BASE, het niet té sms'en nummer is een PROXIMUS nummer. Zowel bij BASE als bij PROXIMUS kunnen ze hem niet verder helpen. Iemand raad/oplossing/... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zit met hetzelfde probleem, ook 1 bepaald nummer dat mijn smsen niet ontvangt. ik ontvang dan wel de smsen van dat nummer.
bellen lukt ook, alleen ben ik blijkbaar niet duidelijk hoorbaar. is er iemand die dit kan oplossen. |
|
|||
|
|||
ik heb dit recent ook, en inderdaad, noch bij Base, noch bij Proximus kunnen ze dit oplossen, ik heb al geprobeerd met een nieuw sim kaartje, maar ook dat hielp niet.
iemand raad? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen naar bepaald vast nummer lukt niet. | schee435 | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 10:51 |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
België: Base: SMS | atillXTC | Overige providers België | 8 | 17-12-09 10:22 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
|
|