activeren van Imessage en Facetime in IOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen ik heb nu ook IOS 5 (met behoud van baseband) er op gezet en tethered jailbreak uitgevoerd. Alles werkt prima alleen ik krijg Imessage ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
activeren van Imessage en Facetime in IOS 5
Mensen ik heb nu ook IOS 5 (met behoud van baseband) er op gezet en tethered jailbreak uitgevoerd. Alles werkt prima alleen ik krijg Imessage en Facetime niet geactiveerd? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd en maar wil maar niet werken.
Ik moest me baseband behouden omdat ik een locked (T-mobile Duits) Iphone 4 heb. Ik werk met zo`n je weet wel sim houder ( ik mag de naam niet opnoemen, is illigaal namelijk ) Voordat ik op IOS 5 zat had ik IOS 4.3.3 en daar kon ik Facetime wel activeren. Heeft iemand idee`n hoe ik in iedergeval Facetime geactiveerd kan krijgen? Imessage is niet echt belangrijk voor mij namelijk. Ik hoop dat jullie wat tips hebben voor mij ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die wat hulp kan geven?
|
|
|||
|
|||
Dat facetime stel je in bij instellingen, facetime.
En Imessage gaat automatisch wanneer je een berichtje stuurt naar iemand die ook een iphone op ios5 draait geeft ie dat ook aan. |
|
||||
|
||||
heb ik nog een vreemder probleem, bij mij staat helemaal geen facetime icoon bij instellingen, zelfs bij de apple store wisten ze er geen raad mee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zou toch eigenlijk een bericht uitgestuurd moeten worden? En melding geven dat die ern bericht gaat uitsturen? Facetime werkte bij mij wel met ios 4.3.3 en die turbo sim die ik heb |
|
|||
|
|||
hier zelfde probleem,geen facetime of Imessage en alles staat op.
Tiens |
|
|||
|
|||
iMessage heeft ook geen apart icoon. iMessage zit in je berichten App.
Je iPhone kijkt of hij gebruik kan maken van iMessage en stuurt anders gewoon een sms. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beide partijen moeten zeker een ios5 hebben anders werkt het niet ! hij ckeckt normaal ook of je versie legaal is ander kan hij geen thrusted handshake maken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne is ook gejailbreaked, zit een duits tmobile lock op. Heb geen keus moet wel jailbreaken. Heb ook geen tmobile kaart om legaal te activeren :s imessage is niet zon probleem bij mij, facetime had ik graag wel werkende op ios 4.3.3 werkte het wel, mischien maar weer terug naar dat :s
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier staat bij facetime: wachten op activering... ook ios 5 jailbeaked + unlocked... iemand raad?
|
|
|||
|
|||
Het werkt hier nu,heb mijn paswoord opnieuw ingegeven en hopla.
|
|
|||
|
|||
Ik heb blijkbaar geen icoontje staan. Ik kan enkel maar voor Facetime kiezen bij de contacten.
Is er ook zo een icoon voor Facetime zoals bij de iPad 2? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage IOS 5 | eugje | iPhone algemeen | 20 | 29-06-12 20:23 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
|
|