Camera van de ifone 4 doet het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen, wie heeft er nog meer problemen met de ifone 4 camera, ik kan niks meer met de camera geeen fotos en geen videos, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera van de ifone 4 doet het niet meer
hallo mensen, wie heeft er nog meer problemen met de ifone 4 camera, ik kan niks meer met de camera geeen fotos en geen videos, de lens op de scherm gaat niet open...echt raarwie kan me helpen wat ik kan doen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een harde reset geprobeerd? Als dat niet lukt kun je overwegen de iPhone te herstellen mbv iTunes.
|
|||
|
|||
dag wouter en hoe doe ik dat??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2011 om 20:47 ---------- nee lukt niet, allebei al geprobreerd..pfffff echt irritant... |
|
|||
|
|||
Probeer eens een andere camera app te downloaden in de appstore, dat is misschien een goede tijdelijke oplossing.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ooit ook eens gehad, had iets te maken met de fotorol. Zoek even op internet op iPhone en shutter, ik weet het zo even niet meer precies.
|
|
|||
|
|||
ja klpt het heeft te maken met de film rol.. echt raar joh, ik heb echt van alles geprobeerd, hoe heb je het uit eindelijk opgelost
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een reservekopie teruggezet. Wel zonde, ik was veel foto's kwijt daardoor.
|
Labels |
ifone camera stuk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Navigon: Doet het niet meer | dribbel | iPhone Navigatie | 7 | 18-09-11 19:17 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|