//

Apps verwijderd, minder ruimte?

Apps verwijderd, minder ruimte? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een 8Gb iPhone 4, hiervoor had ik een 32Gb iPhone 3GS dus ik moest drastische keuzes maken en alleen dingen erop zetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-13, 01:52
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard Apps verwijderd, minder ruimte?

Ik heb nu een 8Gb iPhone 4, hiervoor had ik een 32Gb iPhone 3GS dus ik moest drastische keuzes maken en alleen dingen erop zetten die ik echt nodig heb.
Maar na paar dagen heb ik ontdekt dat ik toch meerdere apps niet gebruik, dus heb ik voor de 3de keer deze week mijn iPhone aangesloten en via iTunes apps verwijderd, nu merk ik steeds iedere keer dat de opslag ruimte meter eronder bv. 2.32gb over aangeeft en na selecteren van apps bv 2.55gb aangeeft maar na een sych blijkt het ineens 2.44gb te zijn, 5 minuten geleden ook had ik 2.37gb over en heb ik Google search, icq en opera verwijderd en voor de synch zou het 2.46gb zijn maar na de sych bleek het 2.36GB te zijn!
Ik snap het niet, oke ik heb nog meer dan 2Gb over maar dit is toch raar? ik heb nu minder ruimte terwijl ik apps weg doe.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-13, 11:14
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Meeste ruimte wordt door zelfgemaakte foto's/filmpjes ingenomen.

Check die eens en ruim daar eens lekker op.
  #3  
Oud 23-05-13, 12:50
Djeebs Djeebs is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 17
Standaard

Je iphone aan de computer hangen en dan worden na een sync de logfiles verwijderd. Dit help al veel, daarna phoneclean gebruiken om alle tijdelijke bestanden te verwijderen van facebook, twitter, games, safari etc... en voila je ruimte is terug

Edit, link naar artikel phoneclean.
http://www.iphoneclub.nl/232608/phon...n-ipad-wissen/
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update Ios5 10GB minder ruimte? Coen Hulsman iPhone algemeen 2 17-10-11 10:37
Geen apps & muziek en ruimte meer na update ios5 dieterzLs Muziek, foto & video 9 13-10-11 21:25
Ruimte maken voor installeren apps trimix iPhone Apps 0 21-11-07 02:40
Minder apps bij Installer Mailman Archief 3 06-11-07 00:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.