i phone 4s op scherm achteruitrijcamera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Ik heb sinds kort mijn I phone aangesloten op mijn achteruitrijcamera. Ik kan dus nu films afspelen op een 7"schermpje. Helaas blijft het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
i phone 4s op scherm achteruitrijcamera
Dag allen,
Ik heb sinds kort mijn I phone aangesloten op mijn achteruitrijcamera. Ik kan dus nu films afspelen op een 7"schermpje. Helaas blijft het alleen bij films. Ik zou ook graag mijn navigatie app en overige apps op het scherm willen zien, maar dat lukt dus niet. Zijn er mogelijkheden om dat te realiseren. Gr. Marcel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I phone 3gs heel donker beeld scherm?! | rabia | iPhone algemeen | 3 | 30-12-11 20:50 |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
|
|