//

Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu

Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) krijg ik niks uit mijn oude i phone. ben mijn foto s van mijn zoontje kwijt vaqn 2,5 jaar. 750 contacten die echt belangrijk zijn. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-03-11, 13:50
CrazyMike CrazyMike is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu

krijg ik niks uit mijn oude i phone. ben mijn foto s van mijn zoontje kwijt vaqn 2,5 jaar. 750 contacten die echt belangrijk zijn. Mijn i phone 3 is echt helemaal leeg! In de apple winkel zeiden ze dat alles toch altijd op een flash geheugen blijft staan, maar zij wisten niet hoe ik het eruit kan krijgen Baal als een stekker. Is er iemand die dit wel kan? Kan die mij bellen? ik heb er echt geld voor over. Laat mij weten of mail me op crazylandbv@gmail.com groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-11, 15:38
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrazyMike Bekijk bericht
krijg ik niks uit mijn oude i phone. ben mijn foto s van mijn zoontje kwijt vaqn 2,5 jaar. 750 contacten die echt belangrijk zijn. Mijn i phone 3 is echt helemaal leeg! In de apple winkel zeiden ze dat alles toch altijd op een flash geheugen blijft staan, maar zij wisten niet hoe ik het eruit kan krijgen Baal als een stekker. Is er iemand die dit wel kan? Kan die mij bellen? ik heb er echt geld voor over. Laat mij weten of mail me op crazylandbv@gmail.com groetjes
Ik heb je een mail gestuurd. Lees hem maar even.

Wel voor de goeie orde. Geld wil ik niet hebben. Hulp is geheel vrijwillig en belangeloos van mijn kant. We zijn hier om elkaar te helpen, niet om geld te verdienen aan de problemen van een ander ;-) (is mijn mening)

Mocht de oplossing er zijn dan is het altijd handig deze hier neer te zetten zo dat andere er (misschien) ook wat aan hebben.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 19-03-11 om 16:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 14:02
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 11:18
Mijn I phone doet helemaal niets meer. Aswin iPhone algemeen 1 05-12-09 18:34
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload merelvandooren iPhone algemeen 5 27-11-09 23:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.