Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) krijg ik niks uit mijn oude i phone. ben mijn foto s van mijn zoontje kwijt vaqn 2,5 jaar. 750 contacten die echt belangrijk zijn. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu
krijg ik niks uit mijn oude i phone. ben mijn foto s van mijn zoontje kwijt vaqn 2,5 jaar. 750 contacten die echt belangrijk zijn. Mijn i phone 3 is echt helemaal leeg! In de apple winkel zeiden ze dat alles toch altijd op een flash geheugen blijft staan, maar zij wisten niet hoe ik het eruit kan krijgen Baal als een stekker. Is er iemand die dit wel kan? Kan die mij bellen? ik heb er echt geld voor over. Laat mij weten of mail me op crazylandbv@gmail.com groetjes
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel voor de goeie orde. Geld wil ik niet hebben. Hulp is geheel vrijwillig en belangeloos van mijn kant. We zijn hier om elkaar te helpen, niet om geld te verdienen aan de problemen van een ander ;-) (is mijn mening) Mocht de oplossing er zijn dan is het altijd handig deze hier neer te zetten zo dat andere er (misschien) ook wat aan hebben.
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 19-03-11 om 17:16. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
Mijn I phone doet helemaal niets meer. | Aswin | iPhone algemeen | 1 | 05-12-09 19:34 |
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload | merelvandooren | iPhone algemeen | 5 | 28-11-09 00:50 |
|
|