Iphone 4 wil niet meer opladen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds gisteren wil mijn Iphone 4 niet meer opladen. Hij is nu geheel leeg en als ik hem wil opladen via het stroomnetwerk of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 wil niet meer opladen.
Hallo,
Sinds gisteren wil mijn Iphone 4 niet meer opladen. Hij is nu geheel leeg en als ik hem wil opladen via het stroomnetwerk of USB via de pc (bij mijn vriendin laad hij wel op dus aan de oplader ligt het niet) wil hij niet opladen. Als ik hem wil opladen krijg ik dit scherm En als ik de connector er dan in stop is het stekker teken weg en zie ik alleen de bliksem/stroom teken. Ookal heb ik hem dan 2 uur in het stroom zitten. Nog doet hij niks. Wat kan het probleem zijn? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer na een kwartier eens de power knop ingedrukt te houden! Werkt dit niet?
Probeer dan eens na een half uur de home en powerknop ingedrukt te houden tot er een appel verschijnt! Verschijnt niets? Dan heb ik zelf ook geen idee wat er aan de hand is. En zal iemand anders de oplossing moeten bieden!
|
|||
|
|||
Bedankt.
Dit werkt echter ook niet. Wat is nu het slimste. Heb de Iphone online gekocht via tmobile. Is het nu het slimste om naar de Tmobile winkel te gaan en daar vragen of ze het kunnen oplossen? Wat raad je me aan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar anders; als je nog garantie hebt; t-mobile zelf kan dat niet oplossen, die gaan dan je iphone binnen steken en tja, dan kan je je iphone makkelijk 3-5weken kwijt zijn. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook gehad met een in t-mobile nl Iphone 4.
Ik moest alles opsturen inclusief laadsnoertjes. Kreeg daarna binnen een aantal dagen een nieuwe iphone thuis gestuurd. prima service |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs wil niet meer USB/opladen - dringend hulp nodig | borgqueenx | iPhone algemeen | 9 | 06-06-10 19:03 |
Iphone wil niet aangaan tijdens het opladen! | Chen | Archief | 3 | 03-12-09 14:21 |
Niet meer opladen? | OiP | iPhone algemeen | 2 | 02-07-09 14:19 |
Batterij wil niet opladen | 21bis | iPhone algemeen | 4 | 10-04-09 22:09 |
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer | mike18 | Unlock [archief] | 2 | 18-02-08 09:58 |
|
|