Screen protector ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al 2 screen protectors gekocht en ze zijn allemaal mislukt.... Er zit elke keer een hoop lucht tussen naa paar dagen. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Screen protector !
Hallo,
Ik heb al 2 screen protectors gekocht en ze zijn allemaal mislukt.... Er zit elke keer een hoop lucht tussen naa paar dagen. Hoe wil je ooit zo'n moeilijk **** ding op je iphone aanbrengen jezus.. Ik moet nu dus de 3de gaan kopen omdat het er gewoon niet uitziet en ik wil wel een screen protector voor mijn Iphone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien komt het omdat je nog geen iPhone hebt, dan past het niet
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien even de tijd en voor nemen!
Heb er verschillende keren er 1 op een iPhone en iPad gezet al gaat de laatste iets moeizamer. Als je rustig van de ene naar de andere kant werkt is het heel goed te doen.. Bijv. onderaan beginnen en dan rustig naar boven gaan. Bij de duurdere zit meestal een hulpstukje waarmee je zo van onder naar boven kunt gaan. Kijk hier YouTube - how to apply screen protector onto iphone/ 3G/3GS is Je ziet hier ook het hulpstukje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screen Protector | RudyL90 | iPad algemeen | 5 | 01-05-11 18:59 |
Mirror Screen Protector | Miguelb | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 01-11-09 13:36 |
Screen protector | angelus88 | iPhone algemeen | 1 | 10-07-09 10:06 |
iskin screen protector | matsipatatsi | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-05-08 09:56 |
|
|