i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik wil een simlock vrije i-phone 4 kopen in Engeland (UK) en ik heb nu een t-mobile abonnement met een 3GS. Kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken?
Beste allen,
Ik wil een simlock vrije i-phone 4 kopen in Engeland (UK) en ik heb nu een t-mobile abonnement met een 3GS. Kan ik probleemloos de t-mobile simkaart uit mijn 3GS overzetten in deze i-phone 4? dank alvast, Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, je moet alleen je simkaart bijknippen of een micro simkaart bij tmobile halen.
|
|
|||
|
|||
Dank!
En t-mobile staat dat zomaar toe, dat je bij hun een micro-sim krijgt? (met behoud van je nummer en abbonement?) Alles kost geld, dus dat waarschijnlijk ook. Een idee hoeveel het zal kosten? |
|
|||
|
|||
Ja geen probleem.
Je betaald er wel een 10tje voor ja |
|
|||
|
|||
dat valt mee.
Maar dan werkt visual voicemail, etc. allemaal? Of moet ik hier even mee wachten tot de i-phone 4 echt via T-mobile in Nederland aangekomen is, en we precies weten hoe de i-phone 4 reageert op t-mobile abonnementen? groet, Michiel |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een UK iphone 4 en een T mobile (micro sim) abonnement. ALLES doet het gewoon . Enige voordeel van een Tmobile Iphone is de garantie. Met een UK iphone moet je ( voorlopig?) gewoon naar de UK voor garantie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone | Markgoessens | Vodafone | 4 | 27-07-10 14:39 |
I-phone buitenlands abonnement | Timmuh | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-06-10 19:03 |
Oude I-phone kopen in de US | red_hawk722 | iPhone algemeen | 1 | 10-03-09 22:39 |
|
|