Oude I-phone kopen in de US discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil dus aan een kennis vragen, die vanuit de VS hierheen komt, of die een Iphone wilt meebrengen voor mij. Nou hoor ik allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude I-phone kopen in de US
Ik wil dus aan een kennis vragen, die vanuit de VS hierheen komt, of die een Iphone wilt meebrengen voor mij. Nou hoor ik allemaal dingen dat je de 3g niet kan kopen zonder abbo af te sluiten en dat de oude I-phone daar niet meer verkrijgbaar is, Klopt dit?
met oud bedoel ik de oudere versie (de niet-3g) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
klopt allemaal!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
I phone kopen bij 2call.nl | baszie | Koopinformatie Nederland | 58 | 06-04-09 17:33 |
Twijfel om I Phone kopen (vragen) | DylanVanVliet | Archief | 9 | 26-09-08 20:14 |
Shure Music Phone Adapter for iPhone kopen??? | rikkie123 | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 02-06-08 14:56 |
|
|