Shure Music Phone Adapter for iPhone kopen??? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand waar ik de Shure Music Phone Adapter for iPhone kan bestellen? kopen? ik kan hem alleen in de amerikaanse apple store vinden maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shure Music Phone Adapter for iPhone kopen???
weet iemand waar ik de Shure Music Phone Adapter for iPhone kan bestellen? kopen? ik kan hem alleen in de amerikaanse apple store vinden maar kan hem niet bestellen vanuit nederland...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben inderdaad ook naarstig op zoek naar deze headphone adapter..
|
|
|||
|
|||
ik ben ook wel benieuwd naar de shure adapter...
|
|
|||
|
|||
Tja hier nog 1 die er opzoek naar is
|
|
|||
|
|||
ik kon nergens de shure adapter vinden dus heb een alternatief gevonden.
besteld op ebay voor 7euro ongeveer inclusief verzendkosten. en werkt super. |
|
|||
|
|||
Wat is het merk van dat ding? of heb je een link?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die Shure adapter (MPA-3C) kun je oa. kopen bij Ohrio in Duitsland, Pixmania of in Zwitserland. Heb er geen ervaring mee, zit er wel over te denken hem te kopen met Shure SE210 oordopjes.
Laatst gewijzigd door whopperkaas; 28-12-07 om 15:14. |
|
|||
|
|||
Gisteren aan mijn mandje toegevoegd bij PIXMANIA. Was al 4 maanden aan het dubben over de MPA.
Ik verwacht hem eind deze week.. |
|
||||
|
||||
Kan je dan niet beter een V-Moda Duo gaan bestellen voor die prijs?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben zelf op zoek geweest naar alternatieven voor adapters en heb vandaag uiteindelijk deze besteld: Griffin Technology: SmartTalk
Gebruik de Sennheiser CX400 headset dus komt er nog maar een kort stukje kabel bij waardoor je niet het hele snoer van de headset nog eens om je nek hoeft te draaien! Op www.ilounge.com vind je nog meer alternatieve headsetadapters MET controler voor muziek EN bellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
I phone kopen bij 2call.nl | baszie | Koopinformatie Nederland | 58 | 06-04-09 17:33 |
Oude I-phone kopen in de US | red_hawk722 | iPhone algemeen | 1 | 10-03-09 22:39 |
Twijfel om I Phone kopen (vragen) | DylanVanVliet | Archief | 9 | 26-09-08 20:14 |
iPhone kopen in VS - juiste USB Power Adapter? | edwinvanolst | Koopinformatie USA | 4 | 10-02-08 00:27 |
|
|