Is het mogelijk om via 'R-sim 8' mijn gesimlockte iphone 5 te laten werken ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oi, Heeft er iemand ervaring met een R-sim8 ? Mijn iphone 5 (ios 6.1.4) is namelijk verbonden aan softbank Japan. Nu zou ik deze willen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om via 'R-sim 8' mijn gesimlockte iphone 5 te laten werken ??
Oi,
Heeft er iemand ervaring met een R-sim8 ? Mijn iphone 5 (ios 6.1.4) is namelijk verbonden aan softbank Japan. Nu zou ik deze willen laten werken met een mobile vikings nano-sim. Is dit mogelijk via zo een R-sim8 ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik zie in de lijst onderaan deze pagina, R-SIM 8-3G Super Smart Memory Blue Classic unlock instructions R-SIM iPhone 5 and 4S GSM/CDMA Unlocking and Activation , geen Belgische operators staan. Dus ik vrees er een beetje voor. |
|
|||
|
|||
het gaat alleen om de softbank niet om de belgische provider.
Hier in de nl werkt het jammer genoeg niet bij iedere provider (t-mobile niet). Heb ik al gemerkt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, alvast bedankt..
Nu heb ik gehoord dat het wel mogelijk zou zijn met mobistar maar niet met proxiumus en mobile vikings.. Misschien overschakelen naar mobistar dan ? Maar werkt in nl die r-sim 8 wel met andere operatoren of werkt het gewoon volledig niet ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb mijn iPhone in het water laten vallen, wat moet ik doen? | lauramarije | iPhone algemeen | 3 | 10-01-13 19:41 |
Zelfde gebruikte Apple ID als van mijn man in mijn IPhone laten vervallen. | Marina1 | iPhone algemeen | 2 | 18-11-12 10:06 |
Iphone in het water laten vallen. Flash geheugen uitlezen ? is dat mogelijk ? | Adjuhh | iPhone algemeen | 6 | 04-10-12 18:31 |
Mogelijk om mijn 1 3G-internet abonnement op 2simkaarten te laten werken? | jurgenjurgen | Odido (T-Mobile) | 9 | 03-04-11 19:39 |
Is het mogelijk om een geluidje te laten horen | joerieve | iPhone algemeen | 2 | 22-03-11 20:59 |
|
|