iPhone 3G Whatsapp? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een oudere iPhone te kopen. Een 3G, niet 3GS, voor €40. Toestel verkeert in goede staat, zo goed als krasvrij. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G Whatsapp?
Ik ben van plan een oudere iPhone te kopen. Een 3G, niet 3GS, voor €40.
Toestel verkeert in goede staat, zo goed als krasvrij. Ik heb een aantal jaren geleden de app gekocht in de iTunes store voor €0,79 maar deze werkt vanaf iOS 4.3. Is het mogelijk om de iPhone te jailbreaken en zo Whatsapp werkend te krijgen? Ik weet wel dat een oudere versie van de app installeren mogelijk is, maar ik heb gehoord dat deze dan niet te activeren zou zijn omdat de versie van de app dan te oud is. Zijn er hier mensen met ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3G, niet doen, 3GS, kan.
|
|
|||
|
|||
Ben toch maar voor de 3GS gegaan!
|
|
|||
|
|||
Oplossing voor de 3G ( bv Whatsapp installeren) heb ik...P.M mij maar voor eventuele hulp.
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik dan whatsapp installeren op mijn iphone 3 dan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Graag verder in het bestaande topic http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-3g.html
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone Whatsapp topic | Dietch | iPhone Apps | 2282 | 09-03-24 20:35 |
iPhone: Iphone 3G whatsapp met jailbreak | Tiejie | Jailbreak | 2 | 07-04-13 10:42 |
Whatsapp op iPhone 3G werkt niet meer | LV8 | iPhone Apps | 2 | 26-02-13 00:32 |
WhatsApp op iPhone 3G | bbgt | iPhone Apps | 1 | 15-01-13 00:49 |
iPhone zonder internet. Wel whatsapp? | PeterBoudewijn | iPhone algemeen | 5 | 09-02-12 12:09 |
|
|