Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om met WhatsApp ook gratis met blackberry gebruikers te chatten? Zo nee, is er wel een ander programma waarmee dat kan? Mvg, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp
Is het mogelijk om met WhatsApp ook gratis met blackberry gebruikers te chatten? Zo nee, is er wel een ander programma waarmee dat kan?
Mvg, Diederick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die zijn er nog niet. Wel vind ik Whatsapp vele malen beter dan PING!
|
|
|||
|
|||
Maar je kan met whatsapp geen ping contacten toevoegen...... (denk ik)
|
|
||||
|
||||
weet iemand een goede handleiding voor whatsapp?
|
|||
|
|||
Handleiding??? Waar heb je die nou voor nodig? Het wijst zich toch allemaal vanzelf?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je typt een bericht in het daarvoor bestemde vak en drukt op send.
Inderdaad best handig om te weten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iPhone 3G, Jailbrake en heb Whatsapp geinstalleerd. Tevens de push fix er weer op gezet via Cydia. Ik kan gewoon berichten versturen en ontvangen, maar hij stopt met binnenhalen van berichten zodra ik de applicatie verlaat en weer in t hoofdscherm van mn iPhone zit. Dit zou volgens mij niet moeten want bij mijn collega die het ook gebruikt haalt hij gewoon berichten binnen, ook al gebruikt zij whatsapp op dit moment niet. Heeft iemand een idee waar dit aan ligt? |
|
|||
|
|||
Ik ook. Ik heb het allemaal geprobeerd en ondertussen werkt het nog steeds niet....
|
|
||||
|
||||
Er is een nieuwe Whatsapp, versie 2.3
Nu kun je zelfs audio en video versturen via whatsapp, erg leuk.
|
||||
|
||||
Werkt perfect, en nog beter : je hoeft geen extra in-app purchase ervoor te doen zoals bij Ping! wel het geval is.
|
|
||||
|
||||
Hoe zit het eigenlijk met betalen,
ik heb nog geen mobiel internet, maar kan wel berichten versturen met whatsapp, gaat dat dan van mijn beltegoed af ? Thuis heb ik Wi-Fi,maar onderweg niks en de berichten komen wel aan bij vrienden |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt altijd mobiel internet, maar het is beter om dit 'af te kopen' voor bijvoorbeeld 9,50. Nu betaal je wss per kb en dat kan flink oplopen, dus gauw regelen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch niet als dataroaming uitstaat ? Anders moet ik iid maar internet aanzetten, was ik eigenlijk toch al van plan |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Prachtige programma, gebruik hem ook vrij veel.
Snap niet dat Iphoneclub hier nog geen aandacht aan heeft besteed..of heb ik iets gemist..dit is toch zeeeer een aanrader! |
|
|||
|
|||
Hey Allemaal,
Ik heb WhatsApp gedownload (via appstore) in de tijd dat hij nog gratis was, op mijn (inmiddels oude) 3G. Sinds vandaag heb ik een 3Gs, maar werkt Whatsapp niet meer! De applicatie start prima op, alleen "chat" werkt niet. Wanneer ik dit wil doen geeft hij "Sorry, we failed to register you with a chat server. Contact support?" aan. Berichtgeving staat helemaal aan. Telefoon al meerdere malen gereboot. Alle software is legaal. Ik heb ook de applicatie al verwijderd / opnieuw geinstalleerd. Iemand een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|