Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Online is online ongeacht of je telefoon in je zak zit of op tafel ligt.dat stel je zelf in namelijk. Wat is nu het probleem? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Online is online ongeacht of je telefoon in je zak zit of op tafel ligt.dat stel je zelf in namelijk. Wat is nu het probleem? Mag je partner niet langer dan een aantal minuten internetten? Heb je wel mobiel internet?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zie ook steeds vaker dat er iets niet klopt aan die tijden, ze worden niet altijd ververst. Ligt gewoon aan hun servers, lost zichzelf meestal ook wel op binnen een dag of twee. |
|
||||
|
||||
Als je WhatsApp open hebt staan wanneer de iPhone in sluimerstand gaat, staat de app volgens mij gewoon aan. Als je dat doet sta je volgens mij ook gewoon online namelijk. En als je in de app zelf bent krijg je geen push melding.
En dat in de sluimerstand je wi-fi automatisch uitgeschakeld wordt, is om batterij te besparen Wat dat betreft.. Aangezien je JB hebt een tweak-tip: Auto3G |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door ReFleXNL; 09-08-11 om 14:16. Reden: foutje ;) |
|
|||
|
|||
Ik weet wel dat Whatsapp berichten van een Galaxy S vertraagd laat doorkomen. Al mn vrienden met een Galaxy S hebben dat probleem. Ik zie hen ook niet typen.
Dit ligt dus aan Whatsapp en niet aan jouw toestel. Heb je Whatsapp al eens geupdate via de Applestore? Mbt Sensation weet ik niets. |
|
|||
|
|||
No panic no panic.
Je komt er net achter dat je geen pushmeldingen meer krijgt .... Op dit moment niemand. De whatappserver liggen plat. WhatsApp Status @wa_status sorry our system is having an outage again. we hope to be back up shortly. 32 minuten geleden via web |
|
|||
|
|||
Op dit moment liggen Whatappservers eruit.
Vwb de omschreven problemen met Nokia vs Whatsapp ... Die zijn bekend. De Nokia eens laten rebooten zou al eens kunnen helpen. Check de systeemstatus in het instellingenmenu van Whatsapp. |
|
|||
|
|||
Het klopt idd dat een nokia altijd op online staat
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit is al zo sinds ik whatsapp heb (vanaf de release) en op al mijn toestellen so far.
|
|
|||
|
|||
Probleem met whatsapp
Hallo,
Ik heb problemen met whatsapp. Ik zal jullie de situatie uitleggen. Een vriend van mij heeft de Iphone 4 gekocht en heeft zijn Iphone 3 aan mij gegeven. Ik had eerst een LG chocolat bl40. Ik heb nu dus mijn sim kaart in de iphone 3 gedaan en toen alles gereed was heb ik whatsapp gedownload. Toen ik whatsapp opstarte bleef hij hangen bij favorieten aanmaken. Ik heb hem nu al 5 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nogsteeds blijft hij hangen bij favorieten aanmaken. Ook mijn contactpersonen lijst blijft hij hangen op laden... weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik heb inmiddels 1 dag de iphone 3 maar nog steeds geen whatsapp. Ik kan wel gewoon berichten ontvangen van mensen die ook whatsapp hebben en ik kan ook berichten terug sturen maar ik krijg geen contactenlijst te zien. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Groetjes rob Laatst gewijzigd door robjeah; 12-08-11 om 22:32. |
|
|||
|
|||
Bij mij niet.
Alleen op m'n "oude" gejailbreakte 3Gs had ik aanvankelijk moeilijkheden. Pushfix gekocht, geinstalleerd en klaar. |
|
|||
|
|||
Geen Push-berichtgeving Whatsapp
Hallo allen,
Ik heb sinds kort een Iphone 4 overgenomen (4.3.3. met jailbreak). Ik heb problemen met het ontvangen van push-berichtgeving bij Whatsapp. Ik krijg geen melding en kan pas nadat ik het programma geopend heb mijn berichten lezen. Ik laat Whatsapp wel open staan op de achtergrond, dus daar kan het mijns inziens niet aan liggen. Ik heb ook geprobeerd Push doctor te installeren, maar daarop krijg ik steeds foutmeldingen en moet ik het weer verwijderen. Heb al op het forum gespeurd naar informatie, maar ben er niet uitgekomen. Kan iemand me hier advies over geven? Bij voorbaat dank! Laatst gewijzigd door XIII; 01-09-11 om 00:36. Reden: Gevey is strafbaar |
|
|||
|
|||
Staat bij Instellingen -> Berichtgeving bij WhatsApp ook dat je Meldingen wilt ontvangen? Zo niet, werken push-notificaties bij andere apps wel?
|
|
|||
|
|||
Ja, de instellingen staan goed. Ik krijg van andere applicaties ook geen push-notificaties.
|
|
|||
|
|||
Heb de iphone geactiveert door middel van hacktivate?
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem sinds kort, maar alleen bij 1 contactpersoon. Whatsapp paar keer opnieuw geinstalleerd, helpt niet. Firewall uitgezet, helpt ook niet..
|
|
|||
|
|||
Dat durf ik niet te zeggen. Zoals ik al zei, ik heb hem pas overgenomen en dat heb ik niet gevraagd. Ik heb er (zoals je merkt) niet heel veel verstand van :-s
Kan ik ergens achterhalen of hij geactiveert is d.m.v. hacktivate? |
|
|||
|
|||
Dat is te achter halen. Heb je shsh blops opgeslagen in cydia.(staat bovenaan als je cydia opstart bij shsh blops: 4.3.3? Zo niet is het zo ver ik weet niet te agter halen
|
|
||||
|
||||
Wat is de relatie tussen SHSH blobs en activatie dan?
(volgens mij is er geen rechtstreekse) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|