Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bluelightning76 Hij doet het bij mij weer Ineens uit het niets? of heb je iets speciaals gedaan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee niks speciaals gewoon weer mijn nummer ingevoerd en toen startte hij wel door en kreeg ik die melding niet meer. Ow wacht ff ik heb wel de whatsapp op mijn BB verwijderd misschien komt het daar door.
|
|||
|
|||
Hm ja dat kan het bij mij niet zijn, op mijn blackberry heb ik een ander apple id dan op mijn iphone..
|
|
|||
|
|||
euh... een apple ID op je blackberry wist niet dat dat kon.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gebruik je voor je blackberry dan t zelfde nummer als voor de iphone?
|
|
|||
|
|||
Tuurlijk, heeft nix met Apple of BB te maken, maar met de verbimding die maakt naar de Whatsappservers, er van uit gaande dat je hetzelfde gsmnr behoudt.
|
|
|||
|
|||
Nope, ander nummer ook..
|
|
|||
|
|||
Ja ik ook maar toen ik hem had verwijderd van mijn BB deed hij het weer dus.... en met hetzelfde tel. nummer
|
|
|||
|
|||
Ik snap je antwoord niet helemaal? Het is gewoon een andere nummer, andere gsm en andere emailadressen.
|
|
|||
|
|||
er was storing gisteravond bij whatsapp
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ging er van uit dat je hetzelfde 06-nr gebruikte, hetgeen mogelijk voor problemen zou kunnen zorgen. Maar da's niet t geval. Heb je al eens in de instellingen van Whatsapp gekeken bij de FAQ? |
|
|||
|
|||
misschien een hele stomme vraag, maar hoe krijg ik hem terug naar de oude versie?
met herinstaleren krijg ik weer fijn de nieuwe en het probleem gaat door |
|
|||
|
|||
Bij mij blijven de favorieten laden, ook al laat ik de app een paar uur aan staan, of installeer ik het opnieuw.. Heeft iemand een idee wat ik moet doen?
|
|
||||
|
||||
Contact opnemen: support@whatsapp.com
|
|
|||
|
|||
Al gedaan, 2x zelfs, geen antwoord..
|
|
||||
|
||||
Hmm das raar, misschien omdat het bugs betreft waar ze geen idee hebben wat ze ermee aanmoeten.. Kan het misschien liggen aan je contactenlijst? Heb je misschien PkgBackup vanuit Cydia? Zo ja: heb je de back-up opgeslagen in je contactenlijst als een contact? Misschien is dat het probleem..
Vorige x dat ik WhatsApp emailde kreeg ik binnen een dag antwoord. Vandaag heb ik ze ook een (best wel erg lange) email gestuurd met daarin een aantal voorstellen, waaronder meer privacy settings en VoIP (vorige keer dat ze me antwoordden stelde ik VoIP overigens ook al voor). |
|
|||
|
|||
Ik wel dat pkgbackup, maar nog niet gebruikt.. En mn contactpersonen zijn wel allemaal gewoon geüpdate enzo..
Ik vind het toch maar raar hoor van whatsapp.. Zeg dan gewoon wat als je het niet weet |
|
|||
|
|||
Ja, heel leuk, ik heb nu een antwoord gekregen, maar volgens mij is het meer zo'n standaard bericht, want ze zeggen als oplossing dat ik de app moet verwijderen en opnieuw moet installeren (en dan gaan ze helemaal beschrijven hoe ik hem moet verwijderen, namelijk door op je scherm te drukken totdat het vibreert, en dan op kruisje drukken etc etc..)
Alsof ik dat niet wist het nog niet had gedaan..-_- |
|
||||
|
||||
Lol, ja dat is het beste wat je kan verwachten als ze niet tillen reageren
Maar ja het werkt nu dus? |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|