Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn whatsapp op mijn Blackberry 9700 doet het niet meer sinds gister. ik had hem verwijderd en opnieuw geprobeerd in te installeren, maar hij geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bb
mijn whatsapp op mijn Blackberry 9700 doet het niet meer sinds gister.
ik had hem verwijderd en opnieuw geprobeerd in te installeren, maar hij geeft steeds een fout aan, namelijk: Unexpected error: java.lang.RuntimeException;pushmodalscreen called by a non-event thread. dit verschijnt al bij de beginschema met het invoeren van landcode en telefoonnnummer. kan iemand mij aub helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb n maffe vraagje, graag een maffe antwoord
Bij iphones worden iedere video's opgeslaan maar verzonden video's vanuit samsung s2 kan ik niet opslaan. Hoe kan ik voor zorgen dat ik hun video's opsla? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja idd, de video's dat van samsung komt wordt niet opgeslaan in camera roll. Geen idee waarom whatsapp ze niet opslaat.
wat rare is, als er video komt, moet ik HET downloaden. Nu komt de hamvraag, waar laat WA ze opbergen? Niet in camera roll neem ik het aan? |
|
||||
|
||||
Dat is gewoon een cache binnen het programma zelf. Waarom het echt opslaan niet werkt: stuur een mailtje
|
|
|||
|
|||
Whatsapp na herstel zelfde nummer gebruiken
Hallo,
Ik had whatsapp op mijn iPod en toen heb ik mijn iPod herstelt. Kan ik nu hetzelfde nummer gewoon weer gebruiken op whatsapp? |
|
||||
|
||||
Volgens mij kan dat zonder problemen
|
|
|||
|
|||
Oké, maar als ik het probeer krijg ik de melding 'geen verbinding met WhatsApp server. Probeer later opnieuw'. Komt dit gewoon omdat de whatsapp server problemen heeft of omdat dit nummer als een keer is gebruikt?
|
|
|||
|
|||
Whatsapp
Is whatsapp ook mogelijk voor de T-mobile mobiel MDA compact 4?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Whatsapp berichten uitlezen uit reservekopie
Is er een simpele (gratis) manier of programma om mn whatsapp berichten per contact uit te lezen uit de reservekopie op mn iMac ?
Zoiets als iTwin doet (Windows) En eventueel te converteren naar een tekstbestand. Thnx |
|
||||
|
||||
Zou ik ook wel willen weten .
|
|||
|
|||
Met iPhone Backup Extractor 1.2.4 voor OS X zou dat eventueel kunnen lukken.
EDIT: Net geprobeerd. Ik heb een extract gedaan van net.whatsapp.whatsapp en dat lukt. De databases zijn wel SQLlite db's, dus je hebt nog een SQLlite DB manager nodig om de inhoud te kunnen lezen (maar die had ik al). Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 12-10-11 om 12:13. |
|
|||
|
|||
Whatsapp
Weet ik zo niet?
|
|
|||
|
|||
iemand ook problemen met ios 5? als je een berichtje typt komt het niet moor uit in het typvakje.
|
|
||||
|
||||
Hier geen problemen!
|
|||
|
|||
Raar, dan wacht ik wel op een update. of misschien ligt het aan iets anders.
|
|
|||
|
|||
Thnx
Is gelukt Heb ook nog iPhone die gesynchroniseerd wordt op Windows PC Kan ik de backup mappen kopieren naar mn iMac en hetzelfde doen ? Of moet deze via windows PC 'uitgelezen' worden ? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|