Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook hetzelfde probleem... maar ook met Wordfeud als ik een smsje krijgt geeft ie wel gewoon een push aan alle instellingen staan gewoon netjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook hetzelfde probleem...
maar ook met Wordfeud als ik een smsje krijgt geeft ie wel gewoon een push aan alle instellingen staan gewoon netjes aan... weet iemand een oplossing?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
morgen,
even vragen of meer mensen dit probleem hebben. Regelmatig komt het voor dat als ik een bericht schrijf in Whatsapp de tekst niet in de witte balk verschijnt maar een stukje er boven. lastig dus. als de zin lang genoeg is schiet het ineens wel door naar het witte vlak. heel irritant. Een van jullie ook eens meegemaakt en ms een oplossing bekend. gr Lando |
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik ook.
Sructurele plossing onbekend. Als ik mn toestel draai is 't tijdelijk opgelost. |
|
||||
|
||||
Weet niet zeker of ik dat ook bij WhatsApp heb meegemaakt, maar zeker wel bij eBuddy (Pro) toen ik dat vroeger nog gebruikte. Gewoon doortypen dan kun je het zien..
|
|
|||
|
|||
Gebruiksteller blijft doorlopen door whatsapp
Ik heb zojuist ontdekt dat mijn gebruiksteller door blijft lopen als mijn telefoon standby staat en vergrendeld is. Na lang zoeken kwam ik erachter dat dit alleen gebeurd als whatsapp op de achtergrond draait. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen. Het lijkt er niet op dat whatapp echt wat aan het doen is, want mijn batterij lijkt er niet door beïnvloed te worden.
Het gaat om een Iphone 4 met iOS 5.01. |
|
|||
|
|||
Opvallend dat er toch "vrij veel?" mensen zijn met dit probleem.
Kwam erachter dat een vriend van me ook hetzelfde probleem heeft. Hopelijk lost de nieuwe Whatsapp versie het probleem op. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
je hebt twee tellers onder gebruik. Standby en gebruik. Gebruik teller zou normaal gesproken niet door moeten blijven lopen (ondanks dat er een verbinding is)..
Heb het zojuist ook bij een andere iphone getest. Daar precies hetzelfde. je kunt het testen door whatapp te openen en vervolgens naar gebruik te gaan. Check waar gebruik op staat en vergrendel hem. Ontgrendel je telefoon na 5 min en je zult zien dat er bij gebruik ook 5 min bijgekomen is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vind je het gek, omdat hij op de achtergrond draait.
Gewoon eventjes de moeite doen om uit te zetten dus. |
|
|||
|
|||
Whatsapp draait sowieso, of je het nou afsluit of niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Whatsapp gesproken berichten niet afspelen
Al een hele lange tijd krijg ik bij het proberen af spelen van gesproken berichten de foutmelding: gesproken bericht kan niet worden afgespeeld..
Ik heb gewacht op een update van de iPhone software.. En nu na de update van whatsapp maar het werkt nog steeds niet.. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? |
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Via instellingen -> berichtgeving -> whatsapp alles aangezet. Dat was bij degene die niet automatisch alles ophaalde niet het geval.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
whatsapp nieuw bericht zoeken geen button
Hallo allemaal, Als ik nieuw bericht kies en zoeken contact loop ik vast in dat menu. Ik kan contact slecteren maar niet verder doen geen button gereed of done of versturen rechtsboven?
|
|
|||
|
|||
Whatsapp vibreert niet
Beste mensen,
Al sinds de aankoop van mijn iPhone 4 (zo een half jaar terug) heb ik een kleine, maar zeer frustrerende, probleem met Whatsapp. Mijn iPhone wil namelijk niet trillen wanneer hij gelocked is. Voor alle andere apps (bijv. sms of telefoon) vibreert mijn telefoon gewoon wel in de lockscreen, maar bij Whatsapp dus niet. Ik heb al 2 keer een restore gedaan, dit heeft niet geholpen. Reset/hard-reset heeft ook niet geholpen. Het verwijderen en opnieuw installeren heeft ook niet gewerkt. Ik begin me hier mateloos aan te irriteren, omdat mijn geluid meestal uit staat en ik dan dus niet weet wanneer iemand mij een bericht stuurt. Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft, want op internet heb ik niet een oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Staan alle settings juist? Zowel in Whatsapp en in Instellingen.
|
|||
|
|||
Ja, ik had het laatst nog met de iPhone van een vriend vergeleken en met alle instellingen hetzelfde wou de mijne nog steeds niet trillen. :\
|
|
||||
|
||||
oke , Probeer is instellingen (Whatsapp) en dan Berichtgeving en dan onderin Reset all notifications
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|