Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Kuotje hartstikke bedankt voor deze suggestie! Ik heb nog een beetje moeten klooien daarna met de instellingen, maar het is me gelukt! Nogmaals hartstikke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste Kuotje hartstikke bedankt voor deze suggestie! Ik heb nog een beetje moeten klooien daarna met de instellingen, maar het is me gelukt! Nogmaals hartstikke bedankt en een fijne avond verder!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
WhatsApp op iPod vraagje
Hallo,
Ik heb een vraag over WhatsApp op de iPod. Heb mijn iPod gejailbreakt en WhatsApp geïnstalleerd. Nu word mij gevraagd mijn mobiel nummer in te voeren, maar kost het me dan geld op mijn telefoon bij het versturen/ontvangen van berichten? Ik heb geen abonnement, mocht die info nuttig zijn. Scandax |
|
||||
|
||||
Het kost zoiezo geen geld om Whatsapp te gebruiken ( alleen de aanschaf ervan ).
|
||||
|
||||
Dus ik kan gewoon mijn telefoon nummer invullen, zonder dat ik ooit wat hoef te betalen?
|
|
|||
|
|||
Bij mn contacten heb ik alle gekoppelde (dus dubbele in whatsapp) ontkoppeld, hierna krijg je dus 2x dezelfde contact waarvan je er dan 1 moet verwijderen.
Bij de nieuwere whatsapp kan je je contactenlijst updaten door de contactenlijst verder omlaag te vegen. (dus niet meer bij instellingen). |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dank voor de reacties
|
|
|||
|
|||
hahaha mijn probleem gaat helaas dieper, wel mooi dat dat van jullie is opgelost!
Helaas helpt ook de nieuwste update van Whatsapp niet. Ga het nu maar proberen met een custom 5.0.1? |
|
|||
|
|||
video versturen via whatsapp
Plotseling lukt het niet meer een met Whatsapp gemaakte video te versturen. Wat doe ik fout, of moet ik iets aan de instellingen veranderen?
|
|
|||
|
|||
Whatsapp ringtone veranderen
Hallo allemaal
Ik gebruik momenteel whatsapp op mijn niet gejailbreakte iPhone 4. Nu heb ik een meldingstoon gekocht en die staat instelbaar in mijn lijst voor sms tonen. Ik vroeg mij af of ik, zonder jailbreak, deze geluiden ook in whatsapp kan gebruiken en zo ja hoe ik dat dan moet doen? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Ik denk deze tot 45sec wil doorsturen, niet langer.
|
|
|||
|
|||
Sms berichten en WhatsApp berichten im-/exporteren
Ik wil mijn sms berichten exporteren. Dit geldt tevens voor WhatsApp berichten. Mijn telefoon is op dit moment gejailbraked, dus ik kan hem niet met iTunes verbinden. Hij leest mijn telefoon niet.
Is er een optie om alle berichten te exporteren en later weer te importeren? Ik heb gelezen dat er een jailbreak app voor is, maar welke? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Onzin, mijn jailbroken 3GS kan ik ook gewoon verbinden met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Onzin? Ik krijg alleen de optie om hem te herstellen. That's it.
|
|
|||
|
|||
Heb je je iPhone daarvoor herstelt met een andere computer?
|
|
|||
|
|||
Nee, wel met dezelfde computer. Deze heb ik laatst opnieuw geïnstalleerd. Ik denk dat dit de reden is. Ik wacht op iOS 5.1. Daarna ga ik hem herstellen.
Maar mijn vraag is, hoe kan ik een back-up van mijn sms-berichten en Whatsapp berichten maken? Deze wil ik nadat ik mijn iPhone heb herstelt, weer terug op mijn iPhone zetten. Kan dit? |
|
|||
|
|||
Aan de linkerkant > iPhone van ... > Rechtermuisknop > Reservekopie maken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
No shit Sherlock. Misschien omdat je iTunes geen toegang heeft tot je iPhone?
|
|
|||
|
|||
Whatsapp pushbericht namen
Hallo,
Ik heb sindskort een Iphone 4 en mijn Galaxy s2 vaarwel gezegd. Nu heb ik Whatsapp gedownload, werkt allemaal prima, alleen als ik een pushbericht krijg van bijv. mijn vriendin komt er: iPhone: *geprek* te staan i.p.v. haar naam. Als ik in whatsapp zelf zit en dan een bericht krijg staat haar naam er wel gewoon. Ook bij andere contacten krijg ik iets anders te zien, een mailnaam bijvoorbeeld. Iemand enig idee of ik hier wat aan kan doen? Whatsapp is wel gedownload met Apple ID van vriendin.. Weet niet of dat uitmaakt? Pieter |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|