Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de geluiden kun je alleen uit de default geluiden kiezen. Als je een jailbreak hebt dan kun je nog veeeeeeeel meer geluiden erin zetten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voor de geluiden kun je alleen uit de default geluiden kiezen. Als je een jailbreak hebt dan kun je nog veeeeeeeel meer geluiden erin zetten, dit is alleen wel een klusje die je pas moet proberen als je een beetje handigheid hebt met jailbreaken ed.
En nee, bij een jailbreak ben je NIET de garantie kwijt (als je de zoekfunctie gebruikt dan vind je hier genoeg topics over). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Bedankt voor je reactie, kun je me helpen waar ik moet zoeken om er meer geluiden in te krijgen. De jail is gedaan dat was een fluitje nu nog de ringtones in whatsapp veranderen en ik ben in me huppie. Mvgr |
|
||||
|
||||
Ik heb in de map van WhatsApp de Tri-tone.caf vervangen door een geluidsbestandje van mezelf. In dit geval "What's up doc?", maar je kunt daar zelf vast ook wel iets voor bedenken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 februari 2012 om 11:13 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier werkt het veranderen van status perfect op een iPhone 4S en een iPhone 4, beiden met iOS 5.0.1
|
|
|||
|
|||
melding probleem whatsapp
Jongens, vraagje,
als ik sms berichten krijg of iMessages van dezelfde persoon staat er bij mijn meldingen bv tss haakjes hoeveel er dat zijn van die persoon.. Maar bij whatsapp als dezelfde persoon mij 3 bercihten stuurt komt er gwn 3 keer onder elkaar 'bericht van...' Hoe zet ik dit op dat ook hier het aantal berichten tussen haakjes komen te staan? Grtzzz |
|
|||
|
|||
Whatsapp
Hoi,
Ik krijg een server fout by whatsapp op myn ipod 4, dat was eerder nooit op mijn oudere ipod, hoe gaat dit weg ? |
|
||||
|
||||
Instellingen-berichtgeving-whatsapp-badgeappsymbool en dan aanzetten.
|
|
||||
|
||||
// Bericht verplaatst naar Apps
|
|||
|
|||
staat allemaal aan.. je snapt het niet denk ik normaal moet achter de persoon komen te staan (3) dus het aantal berichten dat je krijgt van die persoon.. nu komt er gwn 3 keer onder elkaar te staan:
'bericht van persoon' 'bericht van persoon' 'bericht van persoon' ipv bericht van persoon (3) Sorry als ik moeilijk doe.. Grtzzz |
|
||||
|
||||
Ik begreep je wel, dacht alleen dat de oplossing hierin lag. Gooi whatsapp er eens af en installeer opnieuw.
Laatst gewijzigd door jpwg001; 28-02-12 om 22:10. |
|
|||
|
|||
Tot een tijdje geleden kon je dat eveneens verhelpen door het updaten van je contacten. Alhoewel ik het verband niet zie tussen de contacten en de status, deed ie het toch op die manier. Maar na een update van de app vind ik de optie contacten bijwerken ook niet meer. Soms denk ik : never change a winning team... Maar app ontwikkelaars denken daar misschien anders over.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan WhatsApp bericht ook op Windows PC bewaard en gelezen worden?
Kan ik de berichten historie in whatsapp ook naar mijn windows xp pc overzetten en ze daar lezen en bewaren?
|
|
|||
|
|||
Hallo HPU ja dat kan. Je kunt bij het gesprek op info klikken dan kun je naar onderen scrollen en dan mail chatgeschiedenis.
|
|
|||
|
|||
Bedankt Webhebbie.
|
|
|||
|
|||
whatsapp muziek versturen
heej,
ff vraagje, heb whatsapp gedownload ( jaja ik ga ook met de tijd mee haha) maar mensen met een galexy s enzo die sturen mij wel steeds muziek en die kan ik ook afspelen. maar hoe kan ik zelf muziek sturen via de whatsapp? alleen de ontvangen muziek lukt me wel om weer te versturen iemand die me kan helpen? heb een iphone 4 32gig alvast bedankt |
|
||||
|
||||
iPhone updaten naar 5.0.1, whatsapp media
ik heb hier een iPhone 4 16GB hier liggen.
Ik wil deze telefoon updaten van FW 4.3.5 naar 5.0.1 ... Maar ik heb heeel belangrijke Media bestanden onder whatsapp, die ik niet wil opslaan in de fotorol.. Als ik deze iPhone ga updaten, na een algehele back up, hoe groot is de kans dat ik whatsapp en zijn media erin kwijt raak??
|
|||
|
|||
Welke muziek? Youtube ofzo dan? Bij deze kopieer je gewoon de link dan en plak je in je whatsapp.
In je eigen bibliotheek een song willen versturen doe ik met de app; song2email. Dan stuur je die songs naar de ander zijne email, tis wel geene whatsapp maar soit . Of je zoekt dus op via youtube en zoals ik zeg kopieer gewoon die link en klaar is kees. |
|
|||
|
|||
gewoon muziek die ik op me iphone heb gezet vanaf me pc
en dan moet die persoon gewoon die youtube link openen en gaat die naar youtube om de muziek af te spelen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|