//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door waXem Wat een nare houding heb jij zeg, totaal irrelevant reageren op mijn vraag en zelf zaken 'impliceren'. Look it up ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 11-10-10, 16:59
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waXem Bekijk bericht
Wat een nare houding heb jij zeg, totaal irrelevant reageren op mijn vraag en zelf zaken 'impliceren'. Look it up some time: Nettiquette - Wikipedia

Goed, ik begrijp dat jij hier niet op wil reageren en dat dit wellicht niet de juiste plek is om vragen m.b.t cydia en/of gekraakte software te stellen dus dan ga ik verder in dit het topic waar ik vragen kan stellen over de ellende die Click & Buy heet.

Thanks anyway.
Google is your friend, je komt er wel uit
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 11-10-10, 17:06
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Ik reageer niet écht naar vind ik, maar excuus als dat wel zo overkomt, ik bedoelde het wel streng idd. Ik zeg alleen dat mbt gekraakte software geen ondersteuning wordt gegeven. Dat is de regel hier. En van "Whatsapp via Jailbreak" kan ik eigenlijk niks anders maken. Hoe wil jij dat dan uitleggen?

Daarnaast geef ik een uitstekende oplossing om het inderdaad nare C&B systeem niet te hoeven te gebruiken.
  #363  
Oud 11-10-10, 17:28
waXem waXem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Tekst geeft duidelijk niet de juiste emotionele lading mee.

Either way: Ik heb echt gezwoegd en gezweet om die app te kopen. Inmiddels geprobeerd via Click & Buy (auto incasso) daarna Click & Buy (Ideal). Toen werkte het niet. Vervolgens heb ik het geprobeerd via de Itunes store om een gift certificate te kopen maar dit werkt uiteraard ook weer via Click & Buy dus ik zit nu een beetje vast.

<edit> Meuk ertussen uit gehaald.

Ik heb zelf een mail gestuurd naar de Itunes-customerservice. Mocht ik een antwoord of oplossing krijgen zal ik deze in het topic hierboven posten.

Laatst gewijzigd door waXem; 12-10-10 om 11:25.
  #364  
Oud 11-10-10, 17:50
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waXem Bekijk bericht
Tekst geeft duidelijk niet de juiste emotionele lading mee.

Either way: Ik heb echt gezwoegd en gezweet om die app te kopen. Inmiddels geprobeerd via Click & Buy (auto incasso) daarna Click & Buy (Ideal). Toen werkte het niet. Vervolgens heb ik het geprobeerd via de Itunes store om een gift certificate te kopen maar dit werkt uiteraard ook weer via Click & Buy dus ik zit nu een beetje vast.

<A title=https://forum.iculture.nl/f8/applicaties/f13/itunes/39008-creditcard-geweigerd.html href="https://forum.iculture.nl/f8/applicaties/f13/itunes/39008-creditcard-geweigerd.html">[FONT=Arial][SIZE=2]https://forum.iculture.nl/f8/[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]applicaties[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]/f13/[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]itunes[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=2]/39008-creditcard-geweigerd.html[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Dit is de Iphoneclub URL die mijn (ons) probleem behandelt omtrent de Whatsapp betaling middels C&B.[/FONT]
[FONT=Arial]Mochten meer mensen hier last van hebben , dan weten ze dat het in behandeling is.[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Ik heb zelf een mail gestuurd naar de Itunes-customerservice. Mocht ik een antwoord of oplossing krijgen zal ik deze in het topic hierboven posten.[/FONT]
Jongens - beide rustig aan alsjeblieft. Er is hier iemand die om hulp vroeg m.b.t. tot het verkrijgen van een applicatie - en daar kunnen wij hem waarschijnlijk bij helpen. Hij heeft verder geen illegale woorden in zijn tekst opgenomen, dus is er geen reden om ervan uit te gaan dat WaXem geen €0,79 wil betalen voor whatsapp. Integendeel zelfs, ik maakte hieruit op dat hij gewoon problemen heeft met zijn betaling.

Beste WaXem, ik wil je mijn mening geven. Geef Apple nooit, maar dan ook nooit je creditcardgegevens. Laat ze deze ook niet gebruiken tenzij het echt moet, en dan nog liever niet. Click&Buy is minstens net zo erg, al niet erger. De duitse schurken zullen niet schromen om stiekem wat extra van je rekening af te schrijven, en je belandt in een hel als ze je €0,79 niet af kunnen schrijven - incassobureau's en allerlei van zulke zaken.


(Trek hierbij vooral mijn mening in twijfel als je wilt, Google liegt niet:
http://www.google.com/search?btnG=1&...buy+oplichters)



Wil je goed, veilig en snel in de iTunes store spullen kopen, dan raad ik je aan (zoals bij iedereen trouwens) naar de dichtstbijzijnde electronicazaak te rennen (Dixons, Dynabyte, Mediamarkt..) en daar voor €15 een iTunes GiftCard te kopen. Niet alleen heb je zo je kaart direct in handen (en kan Apple geen vieze streken met je uithalen), maar persoonlijk vind ik het ook makkelijker om de card credentials dan in te vullen.

Ik ben het ermee eens dat €15 een flinke investering is - maar het weegt niet op tegen de gevaren die de iTunes Store en Click&Buy bieden. Een fysieke kaart zorgt ervoor dat je altijd wat te klagen kunt hebben bij Apple, en zodra het tegoed op je iTunes account staat - staat het daar veilig. Mocht een onvoorziende hacker of wat dan ook ooit de kans krijgen om in je account te komen, dan ben je max. €15 kwijt en niet je complete bank/creditcardgegevens.


Aldus een Click&Buy gedupeerde.

Laatst gewijzigd door ChiTheDesigner; 11-10-10 om 17:58.
  #365  
Oud 12-10-10, 08:42
rienvandermeer rienvandermeer is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

in reactie op Lian1966:
Bij mij werkt WhatsApp alweer een tijdje zonder problemen.
  #366  
Oud 12-10-10, 09:11
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rienvandermeer Bekijk bericht
in reactie op Lian1966:
Bij mij werkt WhatsApp alweer een tijdje zonder problemen.
Js, nadat ik voor de tweede keer opnieuw gedownload had en hij nog niet werkte heb ik mijn iPhone even uit en weer aan gezet en nu doet hij het weer goed.
__________________
Groetjes Lian
  #367  
Oud 12-10-10, 11:24
waXem waXem is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ChiTheDesigner Bekijk bericht
Jongens - beide rustig aan alsjeblieft. Er is hier iemand die om hulp vroeg m.b.t. tot het verkrijgen van een applicatie - en daar kunnen wij hem waarschijnlijk bij helpen. Hij heeft verder geen illegale woorden in zijn tekst opgenomen, dus is er geen reden om ervan uit te gaan dat WaXem geen €0,79 wil betalen voor whatsapp. Integendeel zelfs, ik maakte hieruit op dat hij gewoon problemen heeft met zijn betaling.

....
....

Aldus een Click&Buy gedupeerde.
Hoi Chi,

Bedankt voor je correcte reply.

Ik ben geenzins van plan om het programma illegaal te verkrijgen en heb inderdaad problemen met mijn betaling.

Als ik je verhaal goed begrijp is het een -zeer- slecht plan om in zee te gaan met Click & Buy danwel Apple middels creditcard. Ik heb inmiddels een aantal links van die google search gelezen en daar ben ik toch aardig van geschrokken. Zeker ook omdat 'Tros rader' genoemd word in één van de resultaten.

Wat mij betreft zijn die gift certificates de enige oplossing en ben dus nu maar aan 't google'en geslagen om er achter te komen hoe ik mijn Click and Buy account ten einde kan brengen.

Er staat nog wel een bedrag open van 1,99 . Gelukkig heb ik aan de hand van andere berichten op dit forum over Click & Buy gelezen dat ik er absoluut zeker van moet zijn dat ik positief saldo op mijn C&B rekening heb staan omdat ik ander verzand in vervelende beslommeringen.

Even wachten tot die betaling voldaan is en dan sluit ik mijn account bij C&B. Bedankt voor de waarschuwing.

Fijne dag nog.
Gr.
waXem
  #368  
Oud 12-10-10, 12:57
BongoBong BongoBong is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Unhappy whatsapp

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rienvandermeer Bekijk bericht
in reactie op Lian1966:
Bij mij werkt WhatsApp alweer een tijdje zonder problemen.

Meen je dat serieus ja Rien? Bij mij doet ie het ook inmiddels wel weer maar soms heb ik toch problemen zoals daarnet, dan staat er waiting for network en dat gaat niet meer weg totdat ik mijn telefoon opnieuw opstart... Misschien merk ik het vaker omdat ik een grootgebruiker ben? :-s

En wat betreft ChiTheDesigner: ben ik totaal niet met je eens dat wij lopen te klagen en dat dat niet terecht zou zijn, omdat het over maar €0,79 gaat.
Als je iets koopt, ongeacht de prijs dan moet het gewoon werken, je moet gewoon krijgen waar je voor betaald. En omdat er zoveel mensen die app nu gebruiken zou je juist moeten zorgen dat je product goed werkt. Afgezien van de Blackberry gebruikers zijn er nog miljoenen iphone gebruikers over de hele wereld die er €0,79 voor betaald hebben... Als je dan gaat rekenen kom je uit in de miljoenen..... Bovendien als ik er €2,- meer voor zou moeten betalen om het beter te laten werken, zou ik het ook doen!

Kortom: verbinding ligt er veel te vaak uit....
  #369  
Oud 12-10-10, 12:59
BongoBong BongoBong is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Vooral als je de app open hebt en hij springt op toetsenblokkade...
  #370  
Oud 13-10-10, 14:13
fairtje fairtje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Hey, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb naderhand nog contacten bijgevoegd aan mn iPhone, maar die worden niet 'verwerkt' in de whatsapp applicatie.
  #371  
Oud 13-10-10, 22:24
lyndimar lyndimar is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

ik heb whatsapp en bijna niemand erin maar het werkt wel leuk programma
  #372  
Oud 14-10-10, 00:47
Grunnen Grunnen is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 21
Standaard

op refresh klikken bij settings, helpt dat?
  #373  
Oud 14-10-10, 01:46
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Question WhatsApp tekstbalonnetjes van kleur veranderen

Hoi,

Weet iemand misschien waar de tekstbalonnetjes staan op de iphone 4 ios 4.1?
De geluidjes kan ik wel vinden en aanpassen maar kan de balonnetjes niet vinden
  #374  
Oud 14-10-10, 19:52
fairtje fairtje is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

bij mij hielp refreshen etc allemaal niet, alleen de dag erna herkende hij ineens wel alles. dus miss dat de whatsapp tijd nodig heeft om nieuw toegevoegde contacten te verwerken..?
  #375  
Oud 16-10-10, 12:06
tanguyva tanguyva is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard Whatsapp

Hallo,

Ik kan onmogelijk whatsapp op mijn ipod syncen. iTunes zegt dat mijn ipod niet compatibel is met whatsapp.

Iemand een oplossing??

mvg
  #376  
Oud 16-10-10, 13:23
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Ik heb hier ook last van gehad, opgelost door versie 2.5.10 te gebruiken, versie 2.5.11 is niet compatible op de ipod. Vreemd genoeg geeft hij de update voor de ipod wel aan in itunes....
  #377  
Oud 16-10-10, 14:04
tanguyva tanguyva is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal Bekijk bericht
Ik heb hier ook last van gehad, opgelost door versie 2.5.10 te gebruiken, versie 2.5.11 is niet compatible op de ipod. Vreemd genoeg geeft hij de update voor de ipod wel aan in itunes....
En waar vind ik 2.5.10?
  #378  
Oud 16-10-10, 17:47
snowboardman snowboardman is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

App om het sms geluid aan te passen voor Whatsapp is er niet

Onderstaande is mogelijk al je een jb op je iPhone hebt.

Werkt hier succesvol op een iPhone 4.1 32gb met jb

Het werkt nagenoeg hetzelfde als het aanpassen van de standaard SMS tone op je iPhone. (forum zoekfunktie)
Je kan namelijk een bestaande *.caf file van Whatsapp vervangen door een aangepaste smstone.

Via open ssh en win scp (of iets dergelijks)

Browse je naar /User/Applications/{x-x-x-x-x}/ <-hierin staan mapjes met getallen/cijfers browse door de mapjes netzolang tot dat je WhatsApp.app. hebt gevonden.
ga vervolgens naar de folder >> WhatsApp.app

In deze map staan de bestanden:
TimePassing.caf
Boing.caf
Harp.caf
Bell.caf
Glass.caf
Xylophone.caf

vervang 1 of meerdere *.caf bestanden door die van je zelf LET OP de naam moet hetzelfde blijven.

Suc6
  #379  
Oud 17-10-10, 11:13
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Sorry, zie het al, je wilt er meer, niks gezegd ;-)

Laatst gewijzigd door Sultan; 18-10-10 om 18:09.
  #380  
Oud 17-10-10, 15:02
Mopje Mopje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Bedankt!! Had ooit wel eens zoiets gelezen maar vond t n beetje lastig klinken, had gehoopt dat er n makkelijkere manier zou zijn. Maar ik ga ermee aan de slag!!
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.