Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ikjansen vorige maand betaversie van W.A op mn Nokia geinstalleerd. Werkte top. Sinds eergisteren heb ik een iPhone 4 en wederom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mijn favorieten worden continu automatisch favorieten toegevoegd, dit zijn nieuwe contacten welke ik toevoeg via Exchange en mijn eigen nummer - welke er meerdere malen in staat komt continu tussen mijn Favorieten in WhatsApp te staan, erg vervelend... Iemand ?
|
|
|
|||
|
|||
ik heb een vraagje ik krijg elke keer berichten van mensen die in ook in mijn W.A. heb staan ook al gebruik ik op dat moment me telf niet.
maar hoe kan ik dat voorkomen want zoals ik hier lees draaid W.A. we de hele tijd door op de achtergrond of heb ik dat verkeert???? |
|
||||
|
||||
Dit kun je voorkomen door naar Instellingen | Berichtengeving te gaan en vervolgens naar WhatsApp te browsen, en dan alles uitzetten, hierbij voorkom je dat je berichten krijgt, oftewel dat je iPhone constant verbinding heeft met de server. De volgende keer dat je dan WhatsApp opent heb je wel gewoon al je berichten binnen, dus het blokkeert niets!
|
|||
|
|||
is het ook een optie om die app ik weet zo snel de naam niet meer maar ik bedoel die app waarmee je app die op de achtergrond blijven mee draaien uit kan zetten????
te downloaden. |
|
|||
|
|||
Dat kan inderdaad, maar dan kunnen mensen je niet direct bereiken, pas als de app wordt geopend
|
|
|||
|
|||
Citaat:
On topic: Voor zover ik weet zijn hier nog geen apps voor |
|
|||
|
|||
Whatsapp crash
Hee, ik ben ook een gebruiker van whatsapp, maar sinds ik naar 2.5.12 heb ge-update werkt de hele app niet meer. Ik heb een 3G met ios 4.2.1 (jaibreak). whatsapp werkte eerst altijd perfect maar sinds deze update crashede de app voordat hij kan opstarten. Ik heb na een tijdje opnieuw opstarten en proberen om hem toch te laten werken toch maar weer de oude versie geinstalleerd.
Weet iemand hoe dit komt? |
|
|||
|
|||
whatsapp start niet meer
hallo wie kan mij helpen mijn whatsapp start op laat het proggie zien en gaat dan gelijk weer weg maar bij dubbel drukken op homeknop staat hij er nog wel tussen druk ik er daar weer op gaat hij weer even open dan sluit hij gelijkk weer
|
|
||||
|
||||
Probeer het te verwijderen en opnieuw te installeren.
|
|
|||
|
|||
dat heb ik 3 x gedaan heb de app vaste gehouden tot het kruisje kwam toen verwijderen en op nieuw erop gezet
|
|
||||
|
||||
reboot van je toestel gedaan?
|
|
|||
|
|||
ik weet het al ik had hem geupdate naar 2,5,12 toen deed hij het niet meer dus heb nu een oudere versie gepakt nu werkt hij weer
|
|
|||
|
|||
Ik haak hier even in als dat mag.
iPhone van een vriendin (2G) heeft hetzelfde, herinstalleren heeft geen nut, reboot ook niet, een oude versie installeren ook niet. Verder geen gekke dingen geïnstalleerd of gedaan. Werkte altijd goed tot de laatste update. |
|
|||
|
|||
ik heb er nu de versie 2,5,11 opstaan
|
|
|||
|
|||
Is er geen mogelijkheid om berichten te ontvangen zonder afzender, dus zoiets als '1 bericht ontvangen'? Vind het niet fijn als ik ergens m'n telefoon heb liggen en iedereen kan zien wie me een bericht stuurt. Moet toch een mogelijk zijn?
|
|
||||
|
||||
@Mikiemike
Volgens mij is dit niet mogelijk nee, mijn vader is hier ook naar op zoek aangezien deze vaak in bespreking zit, en altijd de gewoonte heeft z'n iPhone op tafel te leggen. |
|
|||
|
|||
@iWiefring
Bedankt voor je snelle reaktie. Kan het zijn dat er een App is of via Installer dat je die instellingen kunt aanpassen? |
|
||||
|
||||
Keine ahnung eigentlich, oftewel ik heb eerlijk gezegd echt geen idee. Ik weet in ieder geval (zelfs niet met aanwezigheid van jailbreak) of je het zo kan instellen.
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet kan dit alleen met een app zoals BiteSMS (Cydia). Daarin kun je instellen wat je op je lockscreen wilt zien. Dit kun je geheel naar wens instellen. Ik gebruik BiteSMS ook om onder andere die reden.
|
|
|||
|
|||
2.5.10 heeft het bij mij opgelost!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|