Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Heb gezocht, maar niet gevonden ! Whatsapp werkt bij mij enkel op 3G en niet op Wifi ! Hoe laat ik mijn Iphone nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp laten denken dat je op 3G zit?
Beste,
Heb gezocht, maar niet gevonden ! Whatsapp werkt bij mij enkel op 3G en niet op Wi-Fi ! Hoe laat ik mijn Iphone nu denken dat ik constant op 3G zit, terwijl ik ook soms op Wi-Fi zit? ( Beetje besparen aan dataverbruik hé ) Alvast bedankt Mathieu |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Whatsapp hoort gewoon te kunnen werken via Wi-Fi.
|
|||
|
|||
Cydia, my 3g ff downloaden
|
|
|||
|
|||
My 3G laat u iphone denken dat je op Wi-Fi zit ! Dus zou eigenlijk het omgekeerde moeten hebben ... My Wi-Fi ?
|
|
|||
|
|||
Whatsapp werkt bij mij gewoon over Wi-Fi?
|
|
|||
|
|||
Nja bij mij niet, echt raar.. Hij zoekt constant achter een verbinding
|
|
|||
|
|||
Heb je de 'Firewall modus' van Whatsapp al eens geprobeerd?
Deze is te vinden tussen de normale instellingen. |
|
|||
|
|||
En nu plots gaat het toch, maar heb diene Firewall ingeschakeld!
Bedankt mannen! |
|
|||
|
|||
Whatsapp contacts
Ik ga m'n iphone verkopen. Ik heb m'n telefoon gereset en alle data eraf gehaald. Ik vroeg me af wanneer de nieuwe eigenaar whatsapp installeert, of al mijn berichten dan voor diegene zichtbaar zijn?
|
|
||||
|
||||
Indien jij je iPhone gereset hebt is er niets aan de hand. Bovendien zal de nieuwe eigenaar een andere telefoonnummer gaan gebruiken voor whatsapp.
|
|
||||
|
||||
//Samengevoegd.
Lijkt me wat duidelijker als iedereen zijn vragen over Whatsapp in hetzelfde topic zet, dan hoef je niet eerst 10 topics door te zoeken als je een vraag hebt. |
|
||||
|
||||
Altijd als je je iPhone herstelt en geen reservekopie terugzet zijn alle gegevens verwijdt. Hier spreekt iemand met ervaring, dit is het geval bij eBuddy XMS, WhatsApp, PingChat!, etc.
|
|||
|
|||
hoi weet iemand soms ook waar ik Whatsapp gratis vandaan ken toveren ? want ik heb geen creditcard dus ken ik hem ook niet kopen
grz kimmik |
|
||||
|
||||
Maak een account aan bij Click & Buy. Kan gewoon met een normale rekening. Heb dit zelf ook. Bezit namelijk ook geen credit card.
|
|
|||
|
|||
Facebook en Whatsapp in Engels
Bestaat er een mogelijk om Facebook en Whatsapp weer in het Engels te krijgen? Bijvoorbeeld downloaden vanaf de Amerikaanse store?
Taalinstellingen op iPhone veranderen helpt namelijk niet... |
|
||||
|
||||
Je zou heel je iPhone in het Engels kunnen zetten, dan gaan alle apps mee. Iets moeilijker is om de .ipa van de app te unzippen en de inhoud van de mappen met de Nederlandse- en Engelse taalbestanden om te wisselen.
|
|
|||
|
|||
Helaas pindakaas, bij Internationaal -> Taal op Engels zetten werkt niet. Facebook zegt nog steeds Vind ik leuk ipv Like.
Ben helaas niet begaafd met coding... |
|
||||
|
||||
Dan doe je toch iets mis, want bij mij staat de iPhone ook in het Engels en bijgevolg ook alle apps.
|
|
|||
|
|||
hoe werkt het op een ipod touch dan? ik wist niet dat je op een ipod touch ook whatsapp kan gebruiken, aangezien daar geen sim-kaart in kan gaan?
Kan je ook whatsapp op een (gejailbreakte) ipad hebben die alleen Wi-Fi heeft en geen 3G-verbinding (en waar dus ook geen simkaart in zit)? Laatst gewijzigd door missym; 15-04-11 om 16:03. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu (april 2011) laat whatsapp zich niet meer op een ipod touch of ipad installeren. Ik weet niet of daar nog een oplossing voor komt, kennelijk willen ze bij whatsapp geen ipods en ipads meer ondersteunen. Enige oplossing is een oudere versie van whatsapp er op zetten. Maar die heb je natuurlijk niet (meer). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|