Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Daarnaast lijkt mij dit toch de simpelste update die je als developer kunt geven..? Waarom lijkt jou dat de simpelste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Leg dat eens uit. Misschien kunnen kunnen de ontwikkelaars op dit forum wel iets leren van jouw expertise. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit ligt echt aan de ontwikkelaar van die App (tenzij Apple hem in het review proces voortdurend afwijst...)
|
|||
|
|||
Apple zou ze toch eens wat mogen aanmanen om er werk van te maken: games als golden axe en streets of rage kan ik niet meer spelen, dungeon hunter 2 valt het geluid weg, hero of sparta 2 kan ik ook nimmer spelen enz... Nog steeds nikske aangedaan.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En aan de andere kant, misschien wordt een app gemaakt voor een klant, als die het nu er niet van ziet om de app geschikt te maken, dan gaat de developer niet gratis en voor niets een iPhone5 versie van maken.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Sommige niet allemaal. |
|
|||
|
|||
Heb je misschien je Facebook contacten gesynchroniseerd? Dan ziet whatsapp je gewone contacten en Facebook contacten als twee losstaande..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De enige oplossing die ik weet is om bij instelling > facebook en dan contacten uitzetten, maar dan staan je facebook contacten ook niet meer bij je contacten natuurlijk,..
Een andere oplossing zou ik niet weten. |
|
||||
|
||||
Whatsapp back up
Mijn whatsapp maakt geen back up in icloud hoe zet ik dat aan ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoe krijg ik dat weer dan? Het heeft er wel ooit gestaan bestand van ong. 25mb
|
|
|||
|
|||
Whats app aanvinken in de opties van je reservekopie
Kan je op je foon instellen bij beheer opslag... |
|
|||
|
|||
Ik kreeg net ook zo een bericht!!
Hello; 316******** WhatsApp Surprise You have won a €699 worth iPhone 5! Get your gift right now! Its last 40 minutes to claim your prize. You'll lose your chance after 40 minutes. http://whatsapp.im/nl/316******** Heb maar niks gedaan! Het enige wat je ziet is dat hij de hele tijd online schiet en dan dan weer offline!! |
|
|||
|
|||
Whatsapp wacht momenteel op de approval van Apple voor de App Store, dus de update is er bijna!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had dit gelezen bij de recensies van Whatsapp, maar duidelijk gezien lijkt het een fake bericht te zijn duurt me allemaal veelte lang. Als je die recensies allemaal leest kan je zien dat we niet de enige zijn die op de update wachten.
|
|
||||
|
||||
Gewoon meteen blokkeren het nummer en dan het bericht verwijderen
|
|
|||
|
|||
WhatsApp komt waarschijnlijk deze week!
bron: 'WhatsApp heeft haar iPhone 5-app ingeleverd bij Apple' - Nieuwsbericht - All About Phones |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: De tweet is op 9 oktober geplaatst. De update ligt dus al 7 dagen ter review bij Apple. Tenminste, als alles daadwerkelijk klopt ;') |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|