Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nederlandse betatester Robert Webbe heeft hem al ff draaien iig https://twitter.com/robertwebbe...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En wanneer mogen wij hier van genieten?
|
|
|||
|
|||
Hij draait nu al een maandje verschillende beta's met iPhone 5-ondersteuning, Apple heeft blijkbaar de vorige versie, die ingeleverd was, afgekeurd vanwege een bug. Daaruit zijn toen weer enkele nieuwe beta's voortgekomen, die moeten weer getest worden. Dus het is afwachten wanneer ie in de App Store komt, maar ik ga ervan uit dat het niet lang meer duurt.
|
|
|||
|
|||
Hoe wordt je een beta tester?
|
|
|||
|
|||
Informeren bij Whatsapp naar de positie en hopen dat ze nog betatesters aannemen
|
|
|||
|
|||
Om je contacten in whatsapp zichtbaar te krijgen moet je instellingen de whatsapp toestemming verlenen om in je contacten te kijken: instellingen, privacy, contacten, whatsapp aanzetten. Ieder voor foto's
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook update gedaan naar iOS6 en na wat gepruts werkt het prima... Ik heb echter een ander probleem ivm de foto's... Ik kan ontvangen maar niet versturen... Heb de tip FAQ Whatsapp al bekeken en IPhone staat zo ingesteld...
Iemand? |
|
|||
|
|||
Nieuwe beta van Whatsapp
|
|
||||
|
||||
Nieuwe beta's lijken me eigenlijk niet zulk goed nieuws. Dan zal de vorige versie nog niet goed genoeg zijn voor Apple en moet het goedkeuringsproces nog gaan beginnen.
|
|||
|
|||
ik heb net de iphone binnen en heb whatsap gedownload en nu hoor dt je nog teeds moet wachtn voor een update van whatsapp
|
|
|||
|
|||
Lees even het topic door dan weet je waar het over gaat.
Whatsapp doet het gewoon. Kortom: je hoeft nergens op te wachten. Het is alleen (nog) niet beeldvullend. |
|
|||
|
|||
iK neem aan dat ik dan moet wachten tot dat het beel wel beeldvullend is of zie ik dat nou verkeerd, vertel mij dan wat de oplossing wel is
|
|
|||
|
|||
Tsja heb nog niet eens mijn Iphone binnen haha
|
|
|||
|
|||
Sterker nog. Vandaag is er weer een nieuwe Bèta uitgekomen. 2.8.6.7422.. Ik weet niet wat er allemaal mis gaat bij Whatsapp Maar ik hoop dat hij snel in de app store komt..
Ik merk op mijn iPhone 5 dat als een app het gehele scherm bezet, dit toch wel meteen stuk fijner is.. |
|
|||
|
|||
Beta 2.8.6.7430 inmiddels
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Er zijn meer apps die niet volledig t scherm benutten (wordfeud en songpop, teletekst ) ik vind t ronduit slecht, en kan me goed voorstellen dat mensen de iphone 4s bestellen ipv de 5
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wow....... |
|
|||
|
|||
Ik zou altijd voor de vijf kiezen vind t wel bagger dat dit voor de komst van de iphone 5 niet al gefixt was, en ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die t zodanig irri vinden en dus voor de 4 kiezen, dat bedoelde ik!
|
|
|||
|
|||
Bedrijf toevoegen aan locaties in Whatsapp
Ik ben erg benieuwd hoe je ervoor kan zorgen dat een bedrijf weergegeven wordt in de lijst met locaties in Whatsapp, als je op "deel locatie" klikt.
Je ziet dan vaak een lijst met bedrijven in de buurt. Nu wil ik dat ons bedrijf ook in die lijst weergegeven wordt. Hoe moeten we daar voor zorgen? Grt |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|