Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Apples wegen zijn ondoorgrondelijk. Soms is een update voor alleen resolutie ook reden voor afkeur. Ik ken ook een app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je me 1 voorbeeld kan noemen? De IPC app is volledig vernieuwd en niet alleen de resolutie, de oude app hebben ze namelijk zelf verwijderd uit de AppStore omdat deze te verouderd was. Juist rond de release van de iPhone 5 werd er beweerd dat Apps waarbij in de beschrijving stond: "iPhone 5 geoptimaliseerd" extra snel werden goedgekeurd. Nu zijn dit geruchten natuurlijk, maar het viel wel op dat deze erg snel werden goedgekeurd.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie nog nergens een nieuwe iPC app... |
|
||||
|
||||
Citaat:
De 3FM app wordt ook toegelaten ondanks dat er in de beschrijving staat dat er nog een bug in zit. Ik had ook een app die 'beta' in een plaatje van het logo had, die werd afgekeurd. Daarna precies dezelfde app weer geupload zonder 'beta' en het was op eens geen probleem. En ik weet dat JP liever geen speculatie heeft, maar denk je dat die afkeur niet te maken heeft met de inhoud van de app ipv de app zelf?
|
|||
|
|||
Citaat:
Verdere redenen waarom Apple Apps weigerd of niet heb ik geen kennis van. Ja dat weten we niet hè, omdat zowel Apple als iculture ons niks verteld. Dat is ook hun goed recht maar we kunnen het dus ook niet weten. Maar dat zou zeker kunnen. |
|
||||
|
||||
Het heeft niets met de inhoud van de app te maken.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In 1 woord belachelijk. Whatsapp laat zich hier wel kennen. Je zorgt dat die app een week voor de release er is. Geen maanden erna!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is wel verreweg de meest gebruikte app. Daarnaast is Whatsapp gewoon niet service gericht door totaal niet te communiceren waarom het zo lang moet duren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gebruik je nu dan maar geen Whatsapp, omdat de service zo slecht is? Ga je dan maar ouderwets smsjes sturen? Ik begrijp de frustratie best, ik zit ook elke keer naast m'n spatiebalk, maar meer dan frustratie bij jezelf levert het niet op. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Waar is de tijd toch gebleven dat we met lege wc-rollen een kasteel bouwde?
|
|
|||
|
|||
De laatste beta is nu al 4 dagen niet meer aangepast. Dat stemt mij hoopvol
|
|
|||
|
|||
Nu nog hopen dat Apple hem "snel" goed keurt. Spatie probleem wordt zeer vervelend, aangezien de toetsenborden van iMessage, facebook en twitter wel goed zitten zit ik er bij whatsapp steeds naast.
|
|
|||
|
|||
ik vindt het nou eerlijk gezegt ook te lang duren! heb ook veel last dat ik gewoon mis tik. dus snel update AUB!!!
|
|
|||
|
|||
Ik ga niet lopen zeuren over zo klein iets, het is de meest geniale app ooit gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Geen foto versturen via whatsapp IOS 6.0.1
Ik krijg geen fotos meer verstuurd via whatsapp sinds de update naar 6.0.1. Ik gebruik een Iphone 3gs.
Zodra ik een foto wil versturen gaat hij hem versturen en als het dan klaar lijkt krijg ik een rood uitroepteken. Hoe los ik dit op? |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|