Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Situatie: gesprekken van een ene iphone naar een andere iphone Gebeurt dit automatisch of is er een methode voor? Groet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprekken whatsapp
Situatie: gesprekken van een ene iphone naar een andere iphone
Gebeurt dit automatisch of is er een methode voor? Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
antwoord; wat bedoel je?
|
|
|||
|
|||
Gaan de whatsapp gesprekken van mijn oude telefoon mee op de nieuwe telefoon?
Dus als ik whatsapp ga gebruiken op mijn nieuwe telefoon, zyn de gesprekken op mijn oude telefoon automatisch op mijn nieuwe telefoon? |
|
|||
|
|||
Als je een reservekopie maakt met iTunes en hem dan op de nieuwe iPhone terugzet natuurlijk wel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens zijn profiel heeft de TS een jailbreak op zijn iPhone 4. Een backup met jailbreak restanten zet men beter niet terug op een nieuwe iPhone. |
|
|||
|
|||
Je kunt je gesprekken syncen.
Dat kan met Whatsapp zelf. |
|
|||
|
|||
Het gaat niet om mijn telefoon. Het gaat ok de whatsapp gesprekken die op een iPhone 3G staat en deze wil ik op een jailbreak vrije iPhone 4 hebben
|
|
|||
|
|||
Zodra je whatsapp op je oude telefoon hebt ingesteld dat hij je gesprekken bewaard/synct kun je op je nieuwe telefoon die terug krijgen.
Je zegt dat na activatie dat je je oude gesprekken terug wilt. Dan heb je ze terug. Jailbreak of niet. Heeft er niks mee te maken. |
|
|||
|
|||
Ik zit met een probleem. Misschien dat er hier iemand is die het zelf heeft ondervonden. Ofwel een oplossing weet. Telkens nadat mijn telefoon heeft uitgestaan, en ik whatsapp na aanzetten weer opstart, krijg ik een balkje met whatsapp optimaliseren. Vervolgens zijn AL mijn chats weg. Elke keer! Whatsapp al opnieuw verwijderd en geïnstalleerd etc. Maar mag niet baten. Iemand?
|
|
|||
|
|||
Als je iPhone gestolen is, kan je dan voorkomen dat iemand van je whatsapp misbruik maakt?
Kan je dit afsluiten van op afstand of dergelijke? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je op een andere telefoon whatsapp installeerd en registreerd dan je oude nummer (heb je dus wel een nieuwe simkaart nodig) vervalt de verbinding op de oude telefoon. Met andere woorden werkt je oude whatsapp niet meer.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
En je kan zoals eerder aangegeven Zoek Mijn iPhone gebruiken om je telefoon te vinden of te verwijderen op afstand. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En helaas heeft deze persoon (die nog maar een week de iPhone in bezit had) de zoek mijn iPhone functie niet ingeschakeld of de app geinstalleerd. Maar toch bedankt voor de hulp. |
|
|||
|
|||
Probleem met WhatsApp op iPhone 3G 3.1.3
Hallo,
Ik heb een probleem met WhatsApp op mijn iPhone 3G. Ik heb het toestel vandaag herstelt naar iOS 3.1.3 en tevens een jailbreak uitgevoerd. Het draait allemaal een stuk soepeler dan 4.2.1. Maar zoals ik al vreesde ondersteunt WhatsApp, net als veel andere apps, deze versie niet meer. Ik moet minimaal 4.3 hebben, dat nooit uitgebracht is voor de 3G. Nu heb ik .ipa van een oude versie die nog wel installeert op 3.1.3, maar wanneer ik deze probeer te activeren via de SMS-code krijg ik deze melding: "Sorry, deze versie van WhatsApp is verouderd. Download de nieuwste versie uit de App Store." Het probleem is dat ik niet kan updaten. Hoe krijg ik WhatsApp nu werkend op mijn iPhone? Hulp zou erg gewaardeerd worden. Gr. Sander |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie. Het lijkt er dus op dat ik WhatsApp niet meer kan gebruiken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste, zelf heb ik iphone1 model A1203 8GBgehackt uit USA en heb hetzelfde probleem. zelf heb ik dit al eerder gehad dat whatsapp niet werkte. En toen is er naar verloop van tijd wel de mogelijkheid gekomen om een nieuwe versie van whatsapp te gaan gebruiken. Hoe schatten jullie die kans nu in? Gr. Ankie
|
|
|||
|
|||
heb een update van whatsapp gedaan met iphone 4 nu zoekt hij favorieten, heb ALLES geprobeerd , terugzetten naar fabrieksinstellingen en via icloud terugzetten van telefoon, whatsapp eraf gehaald opnieuw geinstalleerd, niets werkt, help ?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|