Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hetzelfde probleem, al een tijdje... Als ik een profielfoto op whatsapp wil downloaden wordt deze gelijk een kwartslag naar links gedraaid en verbreed. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, al een tijdje... Als ik een profielfoto op whatsapp wil downloaden wordt deze gelijk een kwartslag naar links gedraaid en verbreed. Ik heb het op internet gezocht en er stond dat je auto lock moet aanzetten, maar ik kan dat nergens vinden.. Hoor het ook graag als er een oplossing is!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat auto lock is er volgens mij voor dat je scherm niet automatisch mee kantelt. Maar ik heb dat altijd aanstaan. Ik heb het nu aan en uit gezet tijdens het wijzigen van de foto, maar dat helpt niet bij mij.
|
|
||||
|
||||
Nou ze kan verdere misbruik wel voorkomen ja. Ze kan de sim-kaart laten deactiveren, een nieuwe sim-kaart met hetzelfde nummer bestellen en vervolgens die gebruiken om WhatsApp in een andere smartphone te activeren. Op deze wijze kan de dief geen gebruik meer maken van haar nummer via WhatsApp.
|
|
||||
|
||||
Grote verzamelingen Whatsapp topics samengevoegd in een centraal Whatsapp topic.
Over het specifieke probleem met Whatsapp op de 3G kan je hier terecht: Nieuwste whatsapp werkt niet op iPhone 3G
|
|||
|
|||
Vraagje smileys
Hallo,
ik heb sinds kort een iphone 5 16GB met whatsapp maar klopt dat dat je op de iphone 5 geen smileys kan versturen in whatsapp? heb jij dat ook? ik hoor hier graag even een antwoord op,. vriendelijke groet Ylanka
|
|||
|
|||
Geluid Whatsapp aanpassen
Hallo,
Wie heeft een manier gevonden zonder jailbreak, dus geen push tone, om het geluid van de whatsapp toch aan te passen op de Iphone 5. Het is heel irri dat bijna iedereen hetzelfde geluid heeft waardoor je niet weet of jou telefoon het is of die van een ander. Normaal verandere ik de voicemail tone, maar ik kan geen enkel programma vinden waarmee je met de computer kan rond neuzen in het file systeem van de iphone, wie heeft de gouden tip voor mij .
|
||||
|
||||
Bij whatsapp:
Instellingen > Berichtgeving Hier kan je de tonen instellen zelfs apart voor groepsberichten en gewone berichten, succes!
|
|||
|
|||
Dat klopt, dat weet ik!
Maar kan kun je kiezen uit die beltonen die daar in staan... Ik wil graag mijn eigen beltoon gebruiken. |
|
||||
|
||||
Dat wordt jailbreaken zodra die wordt uitgegeven...
|
|
|||
|
|||
Ja dat uiteraard, maar is er geen alternatief?
Is er echt geen programma dat je met de verkenner in het file systeem van de iphone kan komen met het geluidsbestand aan te passen? |
|
||||
|
||||
Nee die is er inderdaad niet nee.
|
|
|||
|
|||
Jammer, want daar zit ik ook al lang op te wachten dat je je eigen toontje kunt gaan gebruiken!
|
|
||||
|
||||
Weet niet of een andere app dit zoiezo al toelaat eigenlijk?
|
|
|||
|
|||
Zou mooi zijn als er een app voor was ... Cydia zonder jailbreak installeren ook nog niet actief voor iphone 5...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Whatsapp meldingen tijdens bellen uitzetten?
Hi!
Als ik gebeld word en ik ben in gesprek en iemand whatsappt mij toevallig terwijl ik aan het bellen ben, dan krijg ik een melding tijdens het bellen door, dus of ik schrik van het geluid dat ineens mijn oor in schiet, of me oor trilt. Degene die mij belt hoort dit dan ook of mijn stem valt half weg. Nu weet ik wel hoe ik het geluid/tril uit kan zetten maar als ik niet aan het bellen ben wil ik gewoon geluid/trilfunctie hebben. Het is nogal vervelend dat als je aan het bellen bent een whatsapp melding binnenkrijgt. Weet iemand hoe je dit uit kan zetten? Groetjes, |
|
||||
|
||||
Niet... volgens mij. Alleen door je geluid uit te zetten.
Wacht even... misschien in je berichtgeving. Maar dan is dat wel permanent. Niet alleen tijdens bellen. |
|
|||
|
|||
Ja maar dat is dus niet de bedoeling ..
|
|
||||
|
||||
Dan is het antwoord dus: niet, dat kan niet.
|
|
|||
|
|||
Staat ze netjes dan
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|