Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tuanur Reageerde je nou op mijn bericht? Nee, ik reageerde op Ipot. Reagerend op jou bericht: ik denk dat als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nee, ik reageerde op Ipot. Reagerend op jou bericht: ik denk dat als je data uitzet, hij op wi-fi zal blijven in de sluimerstand. Het switchen is namelijk bedoeld als batterijbesparing. Ik weet het alleen niet zeker, want ik ga het niet uitproberen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat zou kunnen. Weet alleen dat ie schakelt en dat ik dat niet leuk vind. Tenslotte kost 3g mijn dataverbruik en Wi-Fi niet,
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk hier al vaker voorgekomen.
Maar ik heb lang geleden Whatsapp gekocht op mijn oude iPhone3g Nu ben ik vreemd gegaan met een android toestel en daarop heb ik Whatsapp geïnstalleerd. Nu herkend Whatsapp mijn nummer nog van mijn iPhone en heb ik levenslang account op mijn telnummer. Nu heb ik van werk een iPhone 5 gekocht en wil Whatsapp weer downloaden en mijn werknummer gebruiken. Hoe zit dat? Moet ik weer betalen voor mijn android en of iPhone of is het voor niks |
|
||||
|
||||
Wanneer je ingelogd bent in de App Store met hetzelfde Apple ID waarmee je eerder Whatsapp gekocht hebt dan zul je zien dat er geen prijs bij de app staat maar "Installeer".
En dat je dus niet nogmaals betaalt.
|
||||
|
||||
Dat begrijp ik
Maar hoe zit het mijn mijn Whatsapp account die NOOIT VERLOOPT op mijn privenummer(Android). Android zag namelijk dat ik ooit voor Whatsapp betaald heb via iOS. Ik ben bang als ik mijn werknummer gebruik op mijn iPhone dat ik dan het account op mijn android verlies. Hoop dat de uitleg helder is |
|
||||
|
||||
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Zolang je maar verschillende telefoonnummers gebruikt.
|
|
||||
|
||||
Op Android heeft nog nooit iemand hoeven betalen naar mijn weten. Heb je een licentie tot 2022 of zo? Zolang je maar geen iOS hebt hoef je niets te betalen vinden ze daar bij WhatsApp
|
|
||||
|
||||
Levenslang op mijn privenummer staat er op mijn Android account.
Mijn vriendin heeft hem ook op android en is maar een jaar geldig ofzo |
|
|||
|
|||
Foto contacten
Hoi ik had een vraagje.
Ik weet dat je gewoon een profielfoto kunt plaatsen op whatsapp en dat whatsapp de profielfotos van je contacten pakt die je zelf hebt ingesteld. Maar nu zijn er een aantal profielfotos van contacten veranderd. Dit is waarschijnlijk omdat die contacten zelf een proielfoto hebben ingesteld. Nu is mijn vraag, is het mogelijk omdat weer terug te veranderen dat whatsapp/iPhone weer de prifielfotos uit mijn contacten haalt?! Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag, ik ben eindelijk overgestapt van Samsung Galaxy S2 naar Iphone 4s.
Maar nu zou ik graag mijn whatsapp geschiedenis ook kopieren, is dit mogelijk? Ik heb wel de map van whatsapp al van mijn Samsung afgehaald (daar staat de geschiedenis in), maar kan ik deze op 1 of andere manier kopieren naar de iphone? alvast bedankt, |
|
|||
|
|||
Dit moet met een jailbreak anders kom je niet in de 'root' van de iPhone.
Geen idee of je iPhone de map zal herkennen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is overigens geen app die een andere app kan wijzigen, de interne beveiliging steekt hier een stokje voor Edit: haal 2 vragen door elkaar, ff bijwerken :/ Edit 2: Gefixt Laatst gewijzigd door Bubbly; 14-02-13 om 19:41. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Enig idee hoe het kan dat ik van een bepaald persoon geen whatsapp berichten ontvang? Er staat bij die persoon ook niet dat hij whatsapp heeft, dus het probleem zit echt aan mijn kant. Heb whatsapp al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, telefoon aan en uitgezet, maar niets heeft geholpen. Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Laat die andere persoon ook herinstalleren e.d.
|
|
|||
|
|||
Ja, hij heeft wel gewoon whatsapp. Is misschien inderdaad een oplossing om hem ook whatsapp te laten herinstalleren, hopelijk helpt dat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wanneer ik ingelogd ben en ff weg (telefoon uit) ga hij offline en moet de app opnieuw opstarten om weer online te komen. Iphone 4s en de nieuwste whatsapp. Iemand ervaring mee? Thanks. Daan
|
|
|||
|
|||
hey mensen ik heb een vervelend probleem met mijn whatsapp op een jailbreaked iphone 5 met 6.1 ... mijn gesprekken die ik nooit heb verwijderd al sins een lang tijd is een paar weken geleden automatisch verwijderd en had ik een leeg berichten scherm ik dacht zo van oke misschien iets verkeerds gedrukt of iets anders maar nu krijg ik opeens een soort van herstel scherm wat je meestal krijgt als je een update hebt gedaan van whatsapp en je raad het al al mijn gesprekken zijn weer weg .... het enig verschil is dat ik sins het mogelijk is om iphone 5 te jailbreaken dat heb gedaan verder is er niets aan veranderd weet iemand een oplossing GRAAG wil ik al mijn berichten blijven behouden en niet weer een automatisch schoonmaakbeurt krijgen !!!
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic | kansloos | Unlock | 1828 | 17-12-09 12:30 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het Grote Payback Topic | totalition | iPhone Apps | 21 | 09-03-09 17:19 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
|
|