//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tuanur Reageerde je nou op mijn bericht? Nee, ik reageerde op Ipot. Reagerend op jou bericht: ik denk dat als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2021  
Oud 27-01-13, 19:13
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tuanur Bekijk bericht
Reageerde je nou op mijn bericht?
Nee, ik reageerde op Ipot. Reagerend op jou bericht: ik denk dat als je data uitzet, hij op wi-fi zal blijven in de sluimerstand. Het switchen is namelijk bedoeld als batterijbesparing. Ik weet het alleen niet zeker, want ik ga het niet uitproberen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2022  
Oud 27-01-13, 19:18
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Nee, ik reageerde op Ipot. Reagerend op jou bericht: ik denk dat als je data uitzet, hij op wi-fi zal blijven in de sluimerstand. Het switchen is namelijk bedoeld als batterijbesparing. Ik weet het alleen niet zeker, want ik ga het niet uitproberen
Dat zou kunnen. Weet alleen dat ie schakelt en dat ik dat niet leuk vind. Tenslotte kost 3g mijn dataverbruik en Wi-Fi niet,
  #2023  
Oud 30-01-13, 16:38
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Waarschijnlijk hier al vaker voorgekomen.
Maar ik heb lang geleden Whatsapp gekocht op mijn oude iPhone3g
Nu ben ik vreemd gegaan met een android toestel en daarop heb ik Whatsapp geïnstalleerd.
Nu herkend Whatsapp mijn nummer nog van mijn iPhone en heb ik levenslang account op mijn telnummer. Nu heb ik van werk een iPhone 5 gekocht en wil Whatsapp weer downloaden en mijn werknummer gebruiken. Hoe zit dat? Moet ik weer betalen voor mijn android en of iPhone of is het voor niks
  #2024  
Oud 30-01-13, 16:44
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer je ingelogd bent in de App Store met hetzelfde Apple ID waarmee je eerder Whatsapp gekocht hebt dan zul je zien dat er geen prijs bij de app staat maar "Installeer".

En dat je dus niet nogmaals betaalt.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #2025  
Oud 30-01-13, 16:49
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Dat begrijp ik
Maar hoe zit het mijn mijn Whatsapp account die NOOIT VERLOOPT op mijn privenummer(Android). Android zag namelijk dat ik ooit voor Whatsapp betaald heb via iOS.
Ik ben bang als ik mijn werknummer gebruik op mijn iPhone dat ik dan het account op mijn android verlies.

Hoop dat de uitleg helder is
  #2026  
Oud 30-01-13, 16:51
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Lijkt mij onwaarschijnlijk. Zolang je maar verschillende telefoonnummers gebruikt.
  #2027  
Oud 30-01-13, 16:55
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Op Android heeft nog nooit iemand hoeven betalen naar mijn weten. Heb je een licentie tot 2022 of zo? Zolang je maar geen iOS hebt hoef je niets te betalen vinden ze daar bij WhatsApp
  #2028  
Oud 30-01-13, 17:31
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Levenslang op mijn privenummer staat er op mijn Android account.
Mijn vriendin heeft hem ook op android en is maar een jaar geldig ofzo
  #2029  
Oud 13-02-13, 12:26
maybywater maybywater is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard Foto contacten

Hoi ik had een vraagje.

Ik weet dat je gewoon een profielfoto kunt plaatsen op whatsapp en dat whatsapp de profielfotos van je contacten pakt die je zelf hebt ingesteld. Maar nu zijn er een aantal profielfotos van contacten veranderd. Dit is waarschijnlijk omdat die contacten zelf een proielfoto hebben ingesteld. Nu is mijn vraag, is het mogelijk omdat weer terug te veranderen dat whatsapp/iPhone weer de prifielfotos uit mijn contacten haalt?!

Alvast bedankt
  #2030  
Oud 14-02-13, 17:58
royv1981 royv1981 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 13
Standaard

Ik heb een vraag, ik ben eindelijk overgestapt van Samsung Galaxy S2 naar Iphone 4s.

Maar nu zou ik graag mijn whatsapp geschiedenis ook kopieren, is dit mogelijk?

Ik heb wel de map van whatsapp al van mijn Samsung afgehaald (daar staat de geschiedenis in), maar kan ik deze op 1 of andere manier kopieren naar de iphone?

alvast bedankt,
  #2031  
Oud 14-02-13, 18:00
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Dit moet met een jailbreak anders kom je niet in de 'root' van de iPhone.
Geen idee of je iPhone de map zal herkennen.
  #2032  
Oud 14-02-13, 18:02
royv1981 royv1981 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SG3i Bekijk bericht
Dit moet met een jailbreak anders kom je niet in de 'root' van de iPhone.
Geen idee of je iPhone de map zal herkennen.
Oke, dat is jammer, want wil hem niet jailbreaken... toevallig nog een app waarmee het kan? want dat zou wel erg balen zijn..
  #2033  
Oud 14-02-13, 19:29
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maybywater Bekijk bericht
Nu is mijn vraag, is het mogelijk omdat weer terug te veranderen dat whatsapp/iPhone weer de prifielfotos uit mijn contacten haalt?!
Volgens mij verkiest WhatsApp standaard een zelfgekozen profielfoto boven een contactfoto. Stuur ze een mailtje en vraag om een optie (in de iOS versie) zodat je kunt instellen wat je voorkeur is (profielfoto of contactfoto).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door royv1981 Bekijk bericht
Ik heb een vraag, ik ben eindelijk overgestapt van Samsung Galaxy S2 naar Iphone 4s.
Welkom, welkom!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door royv1981 Bekijk bericht
Maar nu zou ik graag mijn whatsapp geschiedenis ook kopieren, is dit mogelijk?

Ik heb wel de map van whatsapp al van mijn Samsung afgehaald (daar staat de geschiedenis in), maar kan ik deze op 1 of andere manier kopieren naar de iphone?
Naar mijn weten niet. WhatsApp stelt dat je het naar jezelf kunt mailen als je de geschiedenis wilt behouden. In theorie zou je dit terug kunnen plaatsen middels een reservekopie (back-up) te maken en vervolgens je WhatsApp geschiedenis in de back-up van je iOS WhatsApp app plaatsen. Of dat in praktijk te doen is en hoe, dat weet ik niet. Dit kwam als eerste naar boven in mijn Google resultaten, maar ik heb er geen ervaring mee.

Er is overigens geen app die een andere app kan wijzigen, de interne beveiliging steekt hier een stokje voor

Edit: haal 2 vragen door elkaar, ff bijwerken :/ Edit 2: Gefixt

Laatst gewijzigd door Bubbly; 14-02-13 om 19:41.
  #2034  
Oud 06-03-13, 22:48
LBMT LBMT is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard

Hoi,
Enig idee hoe het kan dat ik van een bepaald persoon geen whatsapp berichten ontvang? Er staat bij die persoon ook niet dat hij whatsapp heeft, dus het probleem zit echt aan mijn kant. Heb whatsapp al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, telefoon aan en uitgezet, maar niets heeft geholpen. Iemand een oplossing?
  #2035  
Oud 06-03-13, 22:57
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LBMT Bekijk bericht
Hoi,
Enig idee hoe het kan dat ik van een bepaald persoon geen whatsapp berichten ontvang? Er staat bij die persoon ook niet dat hij whatsapp heeft, dus het probleem zit echt aan mijn kant. Heb whatsapp al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, telefoon aan en uitgezet, maar niets heeft geholpen. Iemand een oplossing?
En heeft die bepaald persoon wel Whatsapp?
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #2036  
Oud 06-03-13, 23:00
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Laat die andere persoon ook herinstalleren e.d.
  #2037  
Oud 06-03-13, 23:03
LBMT LBMT is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 3
Standaard

Ja, hij heeft wel gewoon whatsapp. Is misschien inderdaad een oplossing om hem ook whatsapp te laten herinstalleren, hopelijk helpt dat.
  #2038  
Oud 06-03-13, 23:19
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LBMT Bekijk bericht
Ja, hij heeft wel gewoon whatsapp. Is misschien inderdaad een oplossing om hem ook whatsapp te laten herinstalleren, hopelijk helpt dat.
Heeft hij dan wel het juiste telefoonnummer van jou?
  #2039  
Oud 06-03-13, 23:20
danielmor danielmor is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 12
Standaard

Wanneer ik ingelogd ben en ff weg (telefoon uit) ga hij offline en moet de app opnieuw opstarten om weer online te komen. Iphone 4s en de nieuwste whatsapp. Iemand ervaring mee? Thanks. Daan
  #2040  
Oud 07-03-13, 00:25
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

hey mensen ik heb een vervelend probleem met mijn whatsapp op een jailbreaked iphone 5 met 6.1 ... mijn gesprekken die ik nooit heb verwijderd al sins een lang tijd is een paar weken geleden automatisch verwijderd en had ik een leeg berichten scherm ik dacht zo van oke misschien iets verkeerds gedrukt of iets anders maar nu krijg ik opeens een soort van herstel scherm wat je meestal krijgt als je een update hebt gedaan van whatsapp en je raad het al al mijn gesprekken zijn weer weg .... het enig verschil is dat ik sins het mogelijk is om iphone 5 te jailbreaken dat heb gedaan verder is er niets aan veranderd weet iemand een oplossing GRAAG wil ik al mijn berichten blijven behouden en niet weer een automatisch schoonmaakbeurt krijgen !!!
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.